پیکاپ کلوت مکث موتور به نمایشگاه آفرود آمد + تصاویر

دایون V5 پیکاپ جدید ماموت خودرو
دایون V5 پیکاپ جدید ماموت خودرو

با آغاز به کار نمایشگاه آفرود، کمپینگ و اتوکمپینگ در محل دائمی نمایشگاه های تهران، پیکاپ جدید مکث موتور با نام کلوت در یکی از غرفه ها حاضر شد. فعلاً یکی از مجموعه ساخت تجهیزات آفرود، یک کیت بدنه و آفرودی را برای محصول جدید گروه ماموت معرفی کرده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آن طور که منابع آگاه می گویند، قرار بوده تا طی روزهای گذشته مراسم رونمایی رسمی از پیکاپ کلوت مکث موتور برگزار شود. اما به دلایلی قرار شده است تا در آینده نزدیک این رویداد خودرویی اتفاق بیافتد و فعلاً یک نسخه آفرودی کلوت در محل دائمی نمایشگاه های تهران در معرض دید عموم قرار گرفته است.

پیش از این مشخص شده بود که مکث موتور برای آغاز فعالیت خود در صنعت خودروسازی، پیکاپ V5 نشان دایون را انتخاب کرده است. حال با توجه به نسخه حاضر در نمایشگاه، می توان پی برد که این خودروی دو دیفرانسیل، کلوت نام گذاری شده است. کَلوت از واژه‌های کل و لوت به معنای شهر لوت تشکیل شده‌است و در نواحی بیابانی، به برجستگی‌های بین شیارهای نعلی شکل کَلوت می‌گویند.

با توجه به بررسی‌ های خبرنگار اسب بخار در قلب پیکاپ کلوت مکث موتور، نسل چهارم پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر میتسوبیشی می تپد که ۲۰۴ اسب بخار توان و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور خروجی را تولید می‌کند. این خودروی دو دیفرانسیل دارای امکانات و ویژگی های زیر است:

قفل دیفرانسیل هوشمند محور عقب

تهویه الکتریکی

جعبه دنده ۶ سرعته دستی

صندلی برقی

تریم داخلی چرم

سامانه مدیریت ترمز و پایداری خودرو

سامانه مدیریت حرکت در شیب

تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها

نمایشگر لمسی

محفظه بار با لاینر و با قابلیت حمل ۱۰۰۰ کیلوگرم (یک تن)

آلبوم تصاویر مکث موتور کلوت :

پایگاه خبری اسب بخار

عکس های تولیدی در نمایشگاه آفرود تهران : علیرضا پاداش / اسب بخار

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.