مهام خودرو، عرضه کننده جدید تویوتا برای جانبازان

مهام خودرو تویوتا
مهام خودرو تویوتا

شرکت مهام خودرو جدیدترین وارد کننده خودروهای تویوتا به ایران است که قصد دارد در عرضه پیش رو سامانه جانبازان، ۴ محصول از این برند ژاپنی را به فروش برساند.

آریزو 8 آریزو 8

در سال گذشته قانونی تصوبب شد تا خودروهای وارداتی ویژه جانبازان و ایثارگران معزز نیز در سامانه ای جداگانه برای واجدین شرایط عرضه شود. به دنبال این قضیه اکثر واردکنندگان محصولاتی را که ارزش گمرکی آن ها بیشتر از سامانه یکپارچه مردم عادی بود برای فروش در سامانه جانبازان حاضر کردند تا انتخاب اولویت ها و میزان تقاضا برای هر خودرو مشخص شود.

به این ترتیب شاهد حضور خودروهای جذابی مانند ب ام و X2، مرسدس بنز C کلاس، نیسان ایکس تریل، فولکس واگن اطلس و … در میان خودروهای عرضه شده بودیم تا تنوع وارداتی ها برای بازار ایران بیشتر شود و سطح واردات نیز کمی ارتقاء پیدا کند.

مهام خودرو

با توجه به این موضوع شرکت مهام خودرو تصمیم گرفته تا به این زمینه ورود کند و ۴ خودروی جذاب و محبوب از برند تویوتا را به سامانه جانبازان بیاورد. در مورد مهام خودرو می توان گفت که این شرکت پیش تر (دهه ۸۰) نیز در زمینه واردات فعالیت داشته و موفق شده تا خودروهایی از برند هیوندای را در بازار ایران به فروش برساند.

حال اما مهام خودرو عرضه محصولات وارداتی تویوتا برای سامانه جانبازان را آغاز کرده تا با زیرساخت هایی که در بخش ارائه خدمات پس از فروش و تحویل در اختیار دارد، بتواند خودروهای باکیفیت این برند ژاپنی مطرح را به دست جانبازان عزیز برساند.

خدمات پس از فروش مهام خودرو

از مهم ترین ویژگی ها و نکات مثبت مهام خودرو می توان به همکاری میان آن و شرکت ماهان صنعت پارس (نمایندگی رسمی ایرتویا) اشاره کرد که این قضیه می تواند خیال خریداران محصولات وارداتی مهام خودرو را از بابت ارائه خدمات پس از فروش در تمامی نقاط ایران راحت کند.
لازم به ذکر است که ماهان صنعت پارس با در اختیار داشتن بیش از ۴۰ نمایندگی فعال در کل ایران، جزو شرکت هایی است که گسترده ترین شبکه ارائه خدمات پس از فروش را داراست. در نتیجه می توان گفت که مهام خودرو نیز جزو معدود واردکنندگانی قرار می گیرد که تعداد نمایندگی های آن بیش از ۴۰ عدد در ایران است و به همین دلیل می تواند متقاضیان زیادی را به سمت خود جذب کند.

مهام خودرو چه محصولاتی از برند تویوتا را عرضه می کند؟

کمری هیبرید، راو ۴ هیبرید، ونزا هیبرید و هایلندر هیبرید با مدل های ۲۰۲۵، چهار خودرویی از برند تویوتا هستند که مهام خودرو قرار است آن ها را در سامانه جانبازان عرضه کند تا متقاضیان و واجدین شرایط بتوانند آن ها را در اولویت بندی خود قرار دهند.

البته تا کنون فقط ارزش گمرکی تیپ های مختلف کمری های سامانه جانبازان مشخص شده که در جدول زیر بهای هر یک از تیپ های این سدان جذاب و نام آشنا برای ایرانی ها آمده است.

تویوتا کمری Deluxe 2.5Lچین۲۷,۳۰۰ یورو
تویوتا کمری Deluxe 2.0Lچین۲۳,۰۰۰ یورو
تویوتا کمری Night Edition 2.0Lچین۲۳,۰۰۰ یورو
تویوتا کمری SE 2.5Lژاپن۲۴,۵۰۰ یورو

مشخصات فنی راو۴ هیبرید

تویوتا راو4 هیبرید
تویوتا راو۴ هیبرید مهام خودرو

برای نسخه وارداتی راوفور هیبرید از پیشرانه احتراقی ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی استفاده شده که می تواند ۱۷۴ اسب بخار توان و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. در کنار پیشرانه احتراقی ۴ سیلند، دو موتور برقی نیز قرار می گیرد که موتور برقی محور جلو ۱۱۸ اسب بخار و موتور برقی محور عقب نیز ۵۴ اسب بخار توان را در اختیار سیستم قوای محرکه می گذارند. در مجموع برای این خودرو ۲۲۰ اسب بخار توان و ۲۸۰ نیوتن متر گشتاور فراهم می شود که می تواند به کمک گیربکس E-CVT نسل جدید، شتاب گیری فوق العاده را برایش به همراه داشته باشد.

مصرف سوخت راو۴ هیبرید نیز با این مشخصات فنی بین ۴.۵ تا ۵ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است که ارزش خرید آن را بالا می برد.

امکانات رفاهی و ایمنی راو۴ هیبرید

تویوتا راو4 هیبرید
تویوتا راو۴ هیبرید مهام خودرو

از مهم ترین امکانات و آپشن های این کراس اوور پرفروش می توان به سقف پانوراما، کلاستر دیجیتال، مولتی مدیا با پشتیبانی اپل کارپلی و اندروید اتو، تهویه اتوماتیک دوکاناله، گرم کن صندلی های جلو، سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپرت، نور بالا اتوماتیک، دوربین ۳۶۰ درجه، کروز کنترل تطبیقی، رادار بین خطوط فعال، ۶ ایربگ، ترمز پارک برقی و اتوهلد، سیستم ترمز کمکی (BA)، سیستم پایش فشار تایرها (TPMS) و … اشاره کرد.

کاتالوگ تویوتاهای وارداتی مهام خودرو

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.