دهمین نمایندگی استاندارد لاماری در بابل افتتاح شد

نمایندگی لاماری در بابل

آرین پارس موتور براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، به‌روزرسانی و استانداردسازی نمایندگی های خود در سراسر کشور را در دستور کار قرار داده است. پیرو این برنامه های عصر پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲، دهمین نمایندگی لاماری با استانداردهای جدید در شهر بابل افتتاح شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، دهمین نمایندگی استاندارد لاماری در شهر بابل در حالی افتتاح شد که علاوه بر مدیرعامل شرکت آرین پارس موتور، محمدرضا سیفی، جمعی از مدیران، رؤسا و کارشناسان این شرکت نیز در این مراسم حضور داشتند.

نمایندگی لاماری در بابل

نمایندگی ۱۱۰۱ لاماری به مدیریت آقای کمالی جو، بزرگ ترین و یکی از مجهزترین نمایندگی های آرین پارس موتور در کشور محسوب می شود، که براساس استانداردهای تدوین شده طراحی و اجرا شده است.

برنامه های آرین موتور برای توسعه نمایندگی ها

نمایندگی لاماری در بابل

اواخر مردادماه سال جاری مدیر خدمات پس از فروش آرین پارس موتور در خصوص برنامه های این شرکت برای توسعه نمایندگی ها گفته بود: «در حال حاضر، ۲۸ نمایندگی فعال در ۱۷ استان کشور داریم. با این حال، براساس پروژه تعریف شده برای توسعه شبکه عاملیت ها، تا پایان سال جاری تعداد نمایندگی به ۳۴ در ۲۱ استان خواهد رسید.»

وحید قاسمی شیران تأکید کرده بود: «یکی از اصلی ترین دغدغه های افزایش سرعت و میزان خدمات دهی با گستره بیش تر و باکیفیت تر بود.»

نمایندگی لاماری در بابل

وی اضافه کرده بود: «بر همین اساس از عاملیت ها و نمایندگی های آرین پارس موتور خواسته ایم که از یک سو، مباحث مربوط به استاندارد سازی، آموزش و به‌روز بودن را بسیار بسیار جدی بگیرند و از سوی دیگر، تأکید کرده ایم که با سفارش گذاری های مناسب قطعات و لوازم یدکی در کم ترین زمان و با بهترین دقت و کیفیت، نیاز و خواسته مشتریان را، که همگی جزئی از یک خانواده به شمار می آییم، برطرف کنند.»

بر این اساس، به نظر می رسد آرین پارس موتور یک گام دیگر به تحقق اهداف و برنامه هایش نزدیک تر شده است.

۳ امتیاز از ۲ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.