قیمت پایه قطعی کیا سونت مشخص شد

قیمت پایه کیا سونت
قیمت پایه کیا سونت

با به روز شدن سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، قیمت پایه قطعی کیا سونت هم مشخص شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

بالاخره پس از دو روز که سایت سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی از دسترس خارج و در حال به روزرسانی بود، امروز سایت آماده شد. در این به روزرسانی قیمت علی الحساب دو خودرو و قیمت پایه قطعی یک خودرو یعنی کیا سونت مشخص شد.

قیمت پایه کیا سونت

همان طور که می دانید کوشا خودرو متولی وارد کردن کیا سونت به کشور است که اخیراً مستندات مربوط به این خودرو را در اختیار سازمان حمایت قرار داده و این سازمان نیز قیمت پایه قطعی آن را حدود ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون اعلام کرده است.

نام خودروقیمت علی الحساب (تومان)قیمت پایه قطعی (تومان)قیمت نهایی حدودی
کیا سونت۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰۱,۷۴۷,۳۰۰,۰۰۰۲,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰

با توجه به اختلاف های سرسام آور میان قیمت های علی الحساب و قطعی دیگر خودروهای وارداتی، کیا سونت در میان آن ها معقول ترین اختلاف (کمتر از ۵۰ میلیون) را دارد.

توجه داشته باشید که به قیمت پایه قطعی فوق، هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و … نیز اضافه می شود و در نهایت قیمت نهایی بدست می آید.

نکته جالب در مورد قیمت پایه قطعی سونت این است که دقیقاً با قیمت پایه قطعی تویوتا کرولا ۱۲۰۰ سی سی یکی شده و احتمالاً قیمت نهایی این دو خودرو نیز با هم یکسان شود.

مشحصات فنی کیا سونت

این کراس اوور ساب کامپکت در بازار های حاشیه خلیج فارس به پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی مجهز می شود که توان تولید نهایت قدرت ۱۱۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و مصرف سوخت ۵.۷ لیتر در هر صد کیلومتر را در این خودرو داریم. شتاب گیری در ۱۲.۵ ثانیه ثبت می شود و نهایت سرعت به ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت می رسد.

امکانات و آپشن های کیا سونت وارداتی

این خودرو با امکاناتی مانند دو عدد ایربگ، فرمان کمکی برقی، تهویه اتوماتیک، سانروف، صفحه نمایش مرکزی سیستم اطلاعات سرگرمی، کلاستر نیمه دیجیتال، سیستم کنترل کشش و پایداری، سنسور پارک عقب، استارت دکمه ای و ورود بدون کلید، دوربین عقب، قابلیت اتصال به اپل کارپلی و اندروید اتو، کنترل حرکت در سربالایی و سیستم پایش فشار باد تایر ها (TPMS) به بازار ایران عرضه خواهد شد.

قیمت پایه کیا سونت چقدر است؟

همان طور که می دانید کوشا خودرو متولی وارد کردن کیا سونت به کشور است که اخیراً مستندات مربوط به این خودرو را در اختیار سازمان حمایت قرار داده و این سازمان نیز بهای پایه قطعی آن را حدود ۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون اعلام کرده است.

۳.۳ امتیاز از ۶ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.