خودروهای کیا در شوروم کوشا خودرو به نمایش عمومی در آمدند

خودروهای کیا در شوروم کوشا خودرو به نمایش عمومی در آمدند
خودروهای کیا در شوروم کوشا خودرو به نمایش عمومی در آمدند

صبح امروز شرکت کوشا خودرو چهار مدل از خودروهای وارداتی کیا را در شوروم مرکزی خود قرار داد و امکان بازدید برای عموم را فراهم کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، شب گذشته نمونه های اولیه چهار مدل کیا از گمرکات کشور ترخیص شد و به دفتر مرکزی کوشا خودرو در تهران رسید. هدف از ترخیص این چهار مدل، آشنایی بیشتر متقاضیان خرید خودروهای وارداتی کیا در بورس کالا بوده و از سویی به صورت موازی فرایندهای اخذ مجوزهای استاندارد در دست انجام است.

در حال حاضر ۱۵ شرکت مجوز واردات خودرو را به صورت رسمی دریافت کرده اند. اما تا به این لحظه کوشا خودرو توانسته است تا پس از مدت ها وقفه، خودروهای خارجی را با هدف عرضه به صورت وارداتی در گمرکات کشور ترخیص کند. در حال حاضر نمونه های اولیه کیا که با هدف اخذ مجوزهای استاندارد، شماره گذاری و نمایش عمومی به گمرکات کشور آمده بودند، موفق شدند تا ترخیص رسمی را به نام خود ثبت کنند و در گام نخست چهار مدل کیا پگاس، سلتوس، سونت و سراتو ۱.۶ لیتری اتوماتیک به دفتر مرکزی کوشا خودرو رسیدند. قرار است تا در روزهای آتی محصولاتی مانند کیا K5 و اسپورتیج هم جهت فرایندهای شماره گذاری و حضور در شوروم مرکزی کوشا خودرو، ترخیص شوند.

کیا سراتو ۱.۶ لیتری اتوماتیک، سراتو ۲ لیتری اتوماتیک، پگاس، سید، ریو، پیکانتو، سونت، سلتوس، اسپورتیج و K5 مدل هایی هستند که کوشا خودرو برای واردات و ارائه خدمات پس از فروش را به آن ها دارد. در حال حاضر کوشا خودرو خدمات پس از فروش محصولات کیا را در مراکز خود به مشتریان ارائه می دهد و می خواهد تا پس از آغاز فروش خودروهای وارداتی، با بیش از ۲۰ نمایندگی ارائه خدمات پس از فروش را برای خودروهای ۲۰۲۳ کیا در ایران داشته باشد.

عکس ها: علیرضا پاداش

۳.۵ امتیاز از ۱۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.