تحویل چهارصد دستگاه تاکسی برقی توسط کرمان موتور

تحویل چهارصد دستگاه تاکسی برقی توسط کرمان موتور

صبح امروز، شرکت کرمان موتور طی مراسمی با همکاری وزارت صمت، چهارصد دستگاه تاکسی برقی را به ناوگان تاکسی‌رانی و شرکت های زیرمجموعه تحویل داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در راستای اهداف جدید وزارت صمت و شخص علی آبادی، برقی سازی خودروها، چه به عنوان تاکسی و چه به عنوان خودرو های شخصی و حتا خودروهای حمل و نقل عمومی، در رأس امور قرار گرفته است و به همین دلیل شاهد آن هستیم که هر روز شرکت های خودروساز دولتی و خصوصی سعی دارند محصولات جدید برقی و هیبریدی رونمایی کند و در همین راستا امروز شرکت کرمان موتور چهارصد دستگاه تاکسی برقی جک را به شهرداری و شرکت های زیرمجموعه تحویل داد.

تحویل تاکسی های برقی کرمان موتور

تحویل چهارصد دستگاه تاکسی برقی توسط کرمان موتور

این مراسم، که در تاکسی‌رانی تهران برگزار می شد، میزبان میهمانان مهمی همچون زاکانی، شهردار تهران، علی آبادی، وزیر صمت، منوچهر منطقی، معاون وزارت صمت و خانم مالکی، سرپرست تاکسی‌رانی، نیز بود. تاکسی های برقی JAC توسط شرکت خدمات بین الملل کرمان خودرو، k.vis، با همکاری شاتل، توسط اپلیکشن شهرزاد سازمان تاکسی‌رانی ارائه خدمات خواهند کرد.

تحویل چهارصد دستگاه تاکسی برقی توسط کرمان موتور

علی آبادی وزیر صمت در این مراسم اعلام کرد برقی سازی خودروها یکی از مهم ترین گام های این وزارتخانه در دولت فعلی است و در راستای تحقق آن، گام های مهمی برداشته شده است. البته وزیر محترم صمت لازم است بداند در کشوری که همچنان برق به روش های سنتی و کم ترین بازده ممکن تولید می شود و سوخت های فسیلی برای سرپا نگه داشتن کارخانه ها و تولیدات‌شان می سوزند، به‌کارگیری چندصد دستگاه تاکسی برقی قطعاً در کاهش آلودگی هوا چندان مؤثر نخواهد بود.

مشخصات فنی و امکانات تاکسی برقی کرمان موتور

تحویل چهارصد دستگاه تاکسی برقی توسط کرمان موتور

جک E50A کرمان موتور به یک پیشرانه تمام الکتریکی با ظرفیت باتری ۵۰.۱ کیلووات ساعت مجهز است که می تواند ۱۹۰ اسب بخار قدرت و ۳۴۰ نیوتن متر گشتاور آنی را در اختیار خودرو قرار دهد. حداکثر پیمایش J7 برقی با یک بار شارژ حدود ۴۰۲ کیلومتر است و قادر است طی ۷.۶ ثانیه از سرعت صفر به صد کیلومتر بر ساعت برسد. زمان شارژ سی تا هشتاد درصد این خودرو هم ۴۸ دقیقه اعلام شده است.

در زمینه امکانات رفاهی و ایمنی برای جک E50A برقی می توان به مواردی نظیر دو عدد ایربگ، کروز کنترل، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم کنترل پایداری و کشش‌، سیستم پایش باد تایرها، سیستم تهویه اتومات یک منطقه ای، مانیتور، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کلاستر دیجیتال و… اشاره کرد.

قیمت

تاکسی برقی کرمان موتور یا همان JAC E50A، در بحث تعیین قیمت، برچسب یک میلیارد و سیصد و بیست میلیون تومانی را در سامانه به خود می بیند.

۴.۱ امتیاز از ۳۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.