شرایط فروش فوری و اقساطی جک S3 اعلام شد – خرداد 1400

شرایط فروش فوری و اقساطی جک S3 با مدل 1399
شرایط فروش فوری و اقساطی جک S3 با مدل ۱۳۹۹

کرمان موتور فروش فوری جک S3 مدل ۱۳۹۹ با شرایط اقساطی آغاز کرده است

شرکت کرمان موتور به تازگی فروش فوری و اقساطی جک S3 را با مدل ۱۳۹۹ آغاز کرده و شرایط آن را در اختیار نمایندگی های خود گذاشته است. البته همچنان پیش فروش مدل ۱۴۰۰ هم در نمایندگی های این شرکت انجام می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، جک S3 مدل ۱۴۰۰ که قیمت مصوب ۵۰۴ میلیون تومان را دارد، حال با مدل سال قبل ۴۵۹ میلیون تومان قیمت گذاری شده و مشتریان می توانند این کراس اوور مونتاژی را با اقساط ۱۲ تا ۳۶ ماهه و نرخ سود ۱۸ تا ۲۴ درصد خریداری کنند. در طرح فروش فوری و اقساطی کرمان موتور برای جک S3 مدل ۱۳۹۹، تسهیلات ۲۳۰ میلیون تومانی به مشتریان ارائه می شود و خریداران نیز باید مبلغ ۲۲۹ میلیون تومان را به عنوان ودیعه بپردازند. همچنین برای خرید مدل ۱۴۰۰ با قیمت مصوب جدید، به پیش پرداخت ۲۵۰ میلیون تومانی نیاز است.

شرایط فروش فوری و اقساطی جک S3 با مدل 1399
شرایط فروش فوری و اقساطی جک S3 با مدل ۱۳۹۹

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی جک S3 در اسب بخار

معرفی کوتاه جک S3 کرمان موتور:

جک اس ۳ یک کراس اوور جمع و جور چینی به حساب می آید و چند سالی است که در کارخانه کرمان موتور به روش CKD تولید و مونتاژ می شود. این خودرو به پیشرانه ۱٫۶ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۱۰۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۵ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ های جلوی این کراس اوور جمع و جور منتقل می شود. دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، رینگ های آلومینیومی ۱۶ اینچی، سنسور نور، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، کروز کنترل، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور باد لاستیک، تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، سانروف، دوربین و سنسور پارک عقب، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، حالت تعویض دنده مصنوعی جعبه دنده CVT، حالت اسپرت و برفی جعبه دنده، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و… از جمله امکانات جک S3 به حساب می آید.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس های تولیدی : عرفان حمیدی / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.