KMC T9 کرمان موتور به ایران آمد

به تازگی تصاویری از جک T9 در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می دهد این خودرو به تازگی به ایران رسیده و برای برخی از نمایندگان کرمان موتور نیز به نمایش درآمده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، جک T9 احتمالاً با سیاستی شبیه T8 وارد بازار ایران می شود و نشان KMC کرمان موتور بر روی آن نصب می گردد. T9 از نظر ابعاد و اندازه بزرگتر از KMC T8 است و در صورت حضور در بازار ایران، رقیب بهمن G9 می شود.

در حال حاضر KMC T9 جز پیکاپ هایی است که با نسخه های بنزینی، دیزلی، دنده دستی و اتوماتیک به بازارهای هدف جک عرضه می شود و احتمال دارد که بر اساس سیاست های کرمان موتور، این پیکاپ دو دیفرانسیل با با نسخه بنزینی اتوماتیک در کارخانه خود مونتاژ کند.

مشخصات فنی KMC T8 کرمان موتور

جک T9 یا همان KMC T9 احتمالا با پیشرانه دو لیتری توربوشارژر با حداکثر قدرت ۱۸۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن متر به ایران می آید. جعبه دنده این نسخه T9 از نوع ۸ سرعته اتوماتیک ZF است که در نسخه های دیزلی این پیکاپ هم استفاده می شود. در KMC T9 یا همان جک تی ۹ با دیفرانسیل یک پارچه عقب و تعلیق فنر شمش شبیه T8 مواجه هستیم و در این بحث می توان گفت که T9 آنچنان ویژگی برتر و ارتقایی را نسبت به T8 تجربه نکرده است.

در صورت عرضه KMC T9 می توان توقع داشت که این خودروی دو دیفرانسیل امکانات بیشتری را نسبت به T8 به مشتریان ارائه دهد. در حال حاضر نسخه های فول آپشن T9 در بازار چین به دوربین ۳۶۰ درجه، قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، رادار خط خوان، جلو آمپر دیجیتال، تهویه اتوماتیک، کروز کنترل، تنظیم حالت انتقال قدرت به چرخ ها، تنظیم حالت رانندگی، سانروف، چهار کیسه هوا و… مجهز هستند.

نمای داخلی و امکانات کی ام سی T9

در بخش داخلی جک T9 با طراحی کاملا مدرنی مواجه هستیم که نسبت به T8 بسیار لوکس تر و البته با متریالی باکیفیت تر است. مانیتور خودرو و پنل آن شکل و شمایل عمودی به خود گرفته اند و تریم داخلی خودرو چرمی بوده و در بخش هایی از آن، قطعات دکوراتیو مسی رنگ بکار رفته است. طراحی غربیلک فرمان و کلاستر خودرو نیز از سطح و سگمنت یک پیکاپ فراتر است‌.

در صورت عرضه KMC T9 می توان توقع داشت که این خودروی دو دیفرانسیل امکانات بیشتری را نسبت به T8 به مشتریان ارائه دهد. در حال حاضر نسخه های فول آپشن T9 در بازار چین به قفل دیفرانسیل اتوماتیک عقب، گرمکن صندلی های جلو، صندلی های برقی جلو، رادار خط خوان، جلو آمپر دیجیتال، تهویه

۳.۹ امتیاز از ۸۷ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.