فروش فوری رانا پلاس با قیمت جدید آغاز شد – خرداد 1400

آغاز فروش فوری رانا پلاس با قیمت جدید خرداد 1400
آغاز فروش فوری رانا پلاس با قیمت جدید خرداد ۱۴۰۰

اولین فروش فوری رانا پلاس با قیمت مصوب جدید آغاز شد

از صبح دیروز گروه صنعتی ایران خودرو فروش فوری رانا پلاس و ۳ محصول دیگر خود را با قیمت های جدید آغاز کرد. در حال حاضر همچنان این شرایط فروش برقرار است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، بر اساس بخشنامه فروش ایران خودرو، رانا پلاس کلاس ۶۱۰۱۵ با موعد تحویل ۹۰ روزه به دست مشتریان می رسد و با توجه به قوانین کمیته خودرو، باید سند آن تا یک سال در رهن شرکت باشد. قیمت جدید و تمام شده این سدان ملی کلاس B برای مصرف کنندگان، ۱۸۰ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان بوده و نسبت به قبل چند میلیون تومانی افزایش پیدا کرده است. این افزایش قیمت هم بر اساس مصوبه جدید شورای رقابت اتفاق افتاده و گروه صنعتی ایران خودرو می تواند در فروش ها و تحویل های جدید (تحویل هایی که به قراردادهای با قیمت غیر قطعی و با سود مشارکت مرتبط است) بهای جدید رانا پلاس کلاس ۶۱۰۱۵ را اعمال کند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتماً بخوانید: مشخصات رسمی و تصاویر رانا پلاس پانوراما ۶ دنده منتشر شد

در حال حاضر متقاضیان می توانند برای شرکت در فروش فوق العاده دنا پلاس توربو اتوماتیک، پژو پارس LX، سورن پلاس و رانا پلاس به وبسایت ایران خودرو مراجعه کنند و فرایند ثبت نام اولیه را طی نمایند. بدیهی است که در صورت ثبت تقاضای بیشتر از ظرفیت، مراسم قرعه کشی برای تعیین برندگان برگزار خواهد شد. همچنین در طرح فروش فوری و فوق العاده ایران خودرو، قوانین قبلی کمیته خودرو وجود دارد و مشتریان پیش از ثبت نام، باید به قواعد مندرج بر روی وبسایت فروش دقت کنند. لازم به ذکر است که شرایط فروش فوری رانا پلاس با قیمت جدید تا ۴ خرداد ۱۴۰۰ ادامه دارد.

همچنین متقاضیان این طرح فروش توجه داشته باشند که گروه صنعتی ایران خودرو کلاس ۶۱۰۱۵ رانا پلاس را در این بخشنامه عرضه می کند و فعلاً فروش رانا پلاس پانوراما ۶ دنده (کد کلاس ۶۱۵۰۲) را آغاز نکرده است.

آغاز فروش فوری رانا پلاس با قیمت جدید خرداد 1400
آغاز فروش فوری رانا پلاس با قیمت جدید خرداد ۱۴۰۰

معرفی ایران خودرو رانا پلاس کلاس ۶۱۰۱۵

رانا پلاس به پیشرانه ۱٫۶ لیتری ۱۶ سوپاپ TU5 مجهز است. این پیشرانه ۱۰۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۲ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۵ سرعته دستی قدرت را به چرخ های جلوی این سدان کلاس B می رساند. پیشرانه رانا پلاس دارای استاندارد آلایندگی یورو ۵ است و تا حدی گازهای مضرر کمتری نسبت به نمونه یورو ۴ دارد.

ایران خودرو رانا پلاس به دو کیسه هوا مجهز است و ترمزهای دیسکی را در بخش جلو دارد. همچنان شاهد هستیم که شرکت سازنده برنامه ای برای بازگرداندن ترمزهای عقب دیسکی به خانواده رانا و پژو ۲۰۶ صندوقدار ندارد و در نمونه جدید رانا هم از ترمز کاسه ای در محور عقب استفاده نموده است. در رانا پلاس ترمزهای ABS، EBD و BA وجود دارد و فرمان پذیری از طریق سیستم هیدرولیک سابق انجام می شود.

نسخه فیس لیفت رانا در بخش گرافیک چراغ های جلو و عقب، جلو پنجره، رنگ دستگیره ها و زه جانبی، نوع صندلی ها، آینه های جانبی، تریم داخلی، غربلیک فرمان و جلو آمپر با نمونه قبلی متفاوت است. در حال حاضر مجموعه صندلی های پژو ۲۰۷i بر روی رانا پلاس نصب می شود و این خودرو غربیلک فرمان مشابه به ۲۰۷i را دارد. کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، طرح فیبر کربن کنسول میانی و داشبورد، سیستم پخش USB و بلوتوث بدون CD، شیشه های جلوی و عقب برقی، آینه های جانبی برقی و… از جمله امکانات رانا پلاس است.

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: وبسایت رسمی گروه صنعتی ایران خودرو

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.