فروش فوری ایران خودرو با افزایش قیمت آغاز شد

شرایط فروش فوری ایران خودرو با افزایش قیمت اعلام شد
شرایط فروش فوری ایران خودرو با افزایش قیمت اعلام شد

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط فوری ۴ محصول خود را با افزایش قیمت اعلام کرد. این شرایط فروش به مناسب عید نیمه شعبان بوده و موعد تحویل خودروها ۳ ماهه اعلام گردیده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این طرح فروش فوری دنا پلاس توربو اتوماتیک، سورن پلاس بنزینی، هایما S5 و هایما S7 پلاس عرضه می شوند و متقاضیان می توانند با ساختار حساب وکالتی و قرعه کشی از چهارشنبه مورخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ تا جمعه همین هفته نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند. متقاضیانی که در ۴۸ ماه گذشته از ایران خودرو و سایپا خودرو خریداری ننموده اند، و همچنین در ۲۴ ماه گذشته از سایر خودروسازان خودرو تحویل نگرفته اند می توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت نام نمایند. برای دنا پلاس توربو اتوماتیک و سورن پلاس بنزینی نیاز است تا مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان در حساب وکالتی باشد و برای خودروهای خانواده هایما هم به مسدود شدن ۴۰۰ میلیون تومان در حساب وکالتی نیاز است. متقاضیان این طرح فروش باید پیش از ثبت نام، به وبسایت رسمی ایران خودرو مراجعه کنند و فهرست ۸ بانک برای ایجاد حساب وکالتی را دریافت نمایند.

حتماً ببینید:

۱- ویدیوی تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک در اسب بخار

۲- ویدیوی تست و بررسی هایما S5 با جعبه دنده ۶AT

۳- ویدیوی تست و بررسی هایما S7 توربو در اسب بخار

شرایط فروش فوری ایران خودرو با افزایش قیمت اعلام شد
شرایط فروش فوری ایران خودرو با افزایش قیمت اعلام شد

در شرایط فروش فوری محصولات ایران خودرو ویژه عید نیمه شعبان، قیمت خودروها نسبت به بخشنامه های قبلی و جدول قیمت گذاری منتشر شده، افزایش داشته است. همچنین متقاضیان سورن پلاس بنزینی باید توجه داشته باشند که ایران خودرو برنامه عرضه کد کلاس ۵۷۵۲۷ این سدان اقتصادی را دارد و تا به این لحظه، مشخصاتی از ویژگی هایی این خودرو در وبسایت رسمی این شرکت منتشر نشده است.

نام خودروقیمت قدیم (تومان)قیمت جدید (تومان)
دنا پلاس توربو اتوماتیک۳۹۸.۳۹۷.۳۰۰۴۱۱.۲۲۸.۹۰۰
سورن پلاس بنزینی۲۶۱.۴۲۲.۱۰۰۲۶۹.۲۳۹.۰۰۰
هایما S5۷۹۴.۱۶۷.۸۰۰۸۱۵.۳۲۳.۱۰۰
هایما S7 پلاس۸۴۳.۱۶۷.۸۰۰۸۵۸.۰۱۳.۸۰۰
۳.۸ امتیاز از ۷۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.