خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد

خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد
خطیبی مدیرعامل ایران خودرو شد

مهدی خطیبی با رای اعضای هیات مدیره ایران خودرو به عنوان مدیرعامل جدید این گروه خودروسازی منصوب و جایگزین فرشاد مقیمی شد.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از عصر خودرو، همچنین مهدی داداشی‌زین‌الدین و علی شیخ‌زاده نیز در کنار مهدی خطیبی به عنوان اعضای جدید هیات مدیره ایران خودرو برگزیده شدند. به این ترتیب ترکیب هیات مدیره ایران خودرو با حضور ۳ عضو جدید در کنار مرتضی شفیعی و محمدرضا فیض بخش در دوره جدید، فعالیتش را آغاز خواهد کرد.

دکتر مهدی خطیبی سوابق متعدد و طولانی در حوزه خودرو را در کارنامه دارد که از آن جمله می توان به مدیریت فروش ایران خودرو، مدیر عامل شرکت لیزینگ ایران خودرو، مدیرعامل شرکت توسعه تجارت و خدمات خودرو، مدیر عامل شرکت اورین خودرو(نماینده انحصاری MAN در ایران) ،مدیر عاملی شرکت لیزینگ شهر و مدیرعاملی شرکت ریگان خودرو اشاره کرد. وی همچنین در شرکت هایی نظیر پارسیان  موتور(نماینده انحصاری فیات در ایران)، پرشیا خودرو، ایرتویا، نگین خودرو، لیزینگ ایرانیان، تعاونی اعتبار ایران خودرو و برخی دیگر از شرکت ها به عنوان رییس یا عضو هیات مدیره فعالیت داشته است.

فرشاد مقیمی؛ مدیرعامل پیشین ایران خودرو از شهریور ۹۸ سکان مدیریت ایران خودرو را در دست گرفت و دو سال و چهار ماه در این سمت مشغول فعالیت بود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.