قیمت هایما 7X در بازار آزاد مشخص شد

قیمت بازار هایما 7X
قیمت بازار هایما ۷X

امروز اولین سری از MPV های مونتاژی و چینی ایران خودرو به مشتریان تحویل داده شد و ساعاتی بعد قیمت بازار آزادش نیز مشخص شد.

آریزو 8 آریزو 8

امروز بالاخره اولین سری از هایما ۷X، اولین MPV مونتاژی لوکس و پرآپشن ایران خودرو به خریدارانش تحویل شد و ساعاتی بعد شاهد مشخص شدن قیمتش در بازار آزاد بودیم.

قیمت پایه و نهایی کارخانه ای این ون هایما که در ایران خودرو مونتاژ می شود به ترتیب حدود ۱ میلیارد و ۲۷۵ و ۱ میلیارد و ۴۸۲ میلیون توسط شورای رقابت تعیین شده که می توان گفت در مقایسه با قیمت کارخانه ای سوبا M4 منطقی تر است.

نام خودروقیمت پایه کارخانه ایقیمت نهایی کارخانه ای
هایما ۷X۱,۲۷۴,۴۵۰,۰۰۰۱,۴۸۲,۲۲۴,۴۰۰

بیشتر بخوانید : قیمت هایما ۷X توسط شورای رقابت مشخص شد

قیمت بازار هایما ۷X

حال اما پس از ورود اولین ۷Xها به بازار، قیمتش برای اولین بار در حدود ۱ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تعیین شد تا ۳۰۰ میلیون پایین تر از قیمت رقیبش یعنی سوبا M4 قرار گیرد.

نام خودروقیمت بازار
هایما ۷X۱,۹۵۰,۰۰۰,۰۰۰

مشخصات فنی هایما ۷X

در هایما ۷X به پیشرانه شبیه هایما ۸S مجهز است. این خودرو یک پیشرانه ۱.۶ لیتری توربوشارژر TGDi دارد که ۱۹۲ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۲۹۲ نیوتن متر تولید می کند. حداکثر گشتاور ۷X از ۱۵۰۰ دور در دقیقه در دسترس راننده است و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک DAE توان را به چرخ های جلوی این خودروی ۷ نفره می رساند.

امکانات رفاهی و ایمنی هایما هفت ایکس

هایما ۷X ایران خودرو با امکانات به نسبت کاملی در کارخانه خراسان این شرکت تولید می شود. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، صندلی های برقی جلو با گرمکن و سردکن، تریم داخلی چرم مصنوعی، صندلی های چهار جهته دستی ردیف دوم، تهویه اتوماتیک با پنل مستقل تهویه ردیف عقب، سقف پانورامای برقی، درِ صندوق عقب برقی، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، سنسور باران، رینگ آلومینیومی ۱۹ اینچی، فناوری LED چراغ ها، استارت دکمه ای، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، دسته دنده الکتریکی، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین کابین، رادار خطی، رادار نقطه کور، سامانه DOW، ترمز اضطراری اتوماتیک، رانندگی خودکار سطح ۲.۵، اتوپارک، ترمز پارک برقی، اتوهلد، نمایشگر لمسی، کلاستر یکپارچه با مالتی مدیا و… از جمله امکانات هایما ۷X ایران خودرو است.

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.