شرایط فروش FMC T5 در بورس کالا اعلام شد

شرایط فروش FMC T5 در بورس کالا اعلام شد
شرایط فروش FMC T5 در بورس کالا اعلام شد

شرایط فروش و عرضه FMC T5 فردا موتورز در بورس کالا اعلام شد. این شرکت خودروسازی خصوصی می خواهد تا در اولین حضور خود در بورس کالا، پانصد دستگاه T5 سفید و مشکی را به فروش برساند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، بر اساس بخشنامه اعلام شده ۳۰۰ دستگاه FMC T5 مشکی و ۲۰۰ دستگاه FMC T5 سفید در روز چهارم بهمن ۱۴۰۱ در بورس کالا به فروش می رسند. قیمت پایه این کراس اوور مونتاژی یک میلیارد و ۱۷۴ میلیون تومان اعلام شده است و مشتریان باید ۵۰ درصد این عدد را به عنوان پیش پرداخت سفارش خرید در حساب بانکی خود داشته باشند.

تاریخ تحویل FMC T5 توسط فردا موتورز ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام شده و در کنار ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده که بر مبنای عدد نهایی معامله محاسبه می شود، مشتریان باید مبلغ ۲۷ میلیون و ۳۳ هزار و ۷۴۶ تومان را هم به عنوان هزینه های جانبی شامل مالیات و عوارض شماره گذاری، بیمه و… در محاسبات خود به عنوان مازاد پرداخت در نظر بگیرند.

حتما بخوانید : آموزش خرید خودرو در بورس کالا

نام خودروقیمت پایه (تومان)رنگتعدادتاریخ عرضه
FMC T5۱.۱۷۴.۰۰۰.۰۰۰سفید۲۰۰۱۴۰۲/۱۱/۰۴
FMC T5۱.۱۷۴.۰۰۰.۰۰۰مشکی۳۰۰۱۴۰۲/۱۱/۰۴

کراس اوور FMC T5 یکی از محصولات فردا موتورز است که به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر و جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک AT مجهز است. این خودرو قدرت ۱۵۶ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰ نیوتن متر دارد و در میان کراس اوورهای مونتاژی، بیش ترین فضای کابین را در اختیار سرنشینان خود می گذارد. شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سقف پانورامای برقی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کنترل حرکت در سراشیبی، نمایشگر لمسی عمودی، تهویه اتوماتیک دوکاناله، گرم‌کن صندلی های جلو، پاک‌سازی هوشمند هوای کابین، نورپردازی متغییر کابین، سنسور نور، سنسور باران، رادار خط خوان، رادار تابلوخوان، رادار پیشگیری از تصادف، کروز کنترل، جلوآمپر دیجیتال، نوربالای اتوماتیک، درِ صندوق عقب برقی، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، نوردهی بیش تر چراغ ها با چرخش فرمان، ۵ سال یا ۱۰۰ هزار کیلومتر گارانتی و… از جمله امکانات و ویژگی های FMC T5 فردا موتورز به حساب می آید.

۳.۶ امتیاز از ۱۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.