محصول جدید خودروسازی فردا در راه بازار

محصول جدید خودروسازی فردا در بازار ایران FMC T5
محصول جدید خودروسازی فردا در بازار ایران FMC T5

از شب گذشته شرکت خودروسازی فردا بیلبوردهای تبلیغاتی جدیدی را در سطح کشور به نمایش درآورده که در آن به عرضه محصول جدیدی اشاره شده است. آن طور که از طرح تبلیغاتی این شرکت مشخص است، بزودی یک کراس اوور جدید پا به بازار خودرو می گذارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در حال حاضر خودروسازی فردا پیش فروش FMC SX5 و FMC 511 را در دستور کار دارد و فعلاً این دو محصول را در خط تولید خود مونتاژ می کند. همچنین این خودروساز در اوایل سال ۱۳۹۹ هم کراس اوور تورینگ SX6 را به بازار عرضه کرده بود.

مدیران 777 مدیران 777

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی FMC SX5 خودروسازی فردا در اسب بخار

حال با توجه به طرح تبلیغاتی منتشر شده در بیلبوردهای خودروسازی فردا، متوجه می شویم که کراس اوور جدید این خودروساز خصوصی از خانواده DFL خواهد بود و با همین تصویر می توان حدس زد که این بار فردا موتورز به سراغ عرضه محصولات سری T5 این کمپانی چینی رفته است.

خانواده کراس اوورهای T5 در رده لوکس DFL قرار می گیرند و بدیهی است که امروز خودروسازی فردا به دنبال عرضه یک محصول لوکس بوده و می خواهد تا با کراس اوورهای T5 به رقابت با خودروهای گران قیمت تری بیاید. در خانواده محصولات جدید خودروسازی فردا از پیشرانه های توربو استفاده خواهد شد و می توان توقع داشت که این بار فردا موتورز یک کراس اوور به نسبت قوی را به بازار عرضه کند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.