FMC SX5 توربو امسال به بازار عرضه می شود

FMC SX5 توربو امسال به بازار عرضه می شود
FMC SX5 توربو امسال به بازار عرضه می شود

محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی فردا موتورز، در نشست خبری روز گذشته اعلام کرد که نسخه توربو شارژر FMC SX5 امسال به بازار معرفی می شود.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، آریان نژاد در کنفرانس خبری فردا موتورز که در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران برگزار شد، عنوان کرد: « با توجه به استقبال انجام شده از FMC SX5 برنامه داریم تا در کنار نسخه فعلی، تیپ دیگری از این کراس اوور را مونتاژ کنیم. تیپ جدید SX5 به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر مجهز است و برخی دیگر از ویژگی های فنی و امکاناتی آن ارتقا پیدا می کند. با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، FMC SX5 توربو از اواخر سال جاری به بازار عرضه شود و در کنار نسخه تنفس طبیعی آن، در بازار حضور پیدا خواهد کرد».

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتماً ببینید:

ویدیوی تست و بررسی FMC SX5 در اسب بخار

ویدیوی تست و بررسی FMC T5 در اسب بخار

ویدیوی تست و بررسی FMC 511 در اسب بخار

ویدیوی معرفی غرفه فردا موتورز و FMC M4 در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران

مدیر بازاربی فردا موتورز، در مورد شبکه خدمات فروش و پس از فروش این شرکت گفت: «در حال حاضر ۳۶ نمایندگی فعال فروش و خدمات پس از فروش در سطح کشور داریم و می خواهیم تا از ظرفیت ۱۱۷ نمایندگی موجود در گروه خودرویی خود برای توسعه شبکه عاملیت های فردا موتورز استفاده کنیم».

محمدرضا آریان نژاد در مورد اهداف این شرکت در سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: « بر اساس آمار تولید رسمی، فردا موتورز در سال ۱۴۰۰ توانسته تا نزدیک به دو هزار دستگاه خودرو تولید کند. در سال ۱۴۰۱ برنامه داریم تا رشد چند برابری را داشته باشیم و ظرفیت های تولید پنج برابر را هم ایجاد کرده ایم. امروز کارخانه فردا موتورز با ظرفیت خوبی به تولید SX5، T5 و ۵۱۱ مشغول است و بزودی تولید خودروی خانوادگی و مسافرتی FMC M4 را هم شروع می کند. در کنار این محصولات، برنامه داریم تا در سال جاری یک سدان کلاس C و نسخه توربو شارژر SX5 را هم به بازار عرضه کنیم».

پایگاه خبری اسب بخار

عکس ها: علیرضا پاداش

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.