فردا موتورز سال 1400 را متفاوت آغاز کرد

نمایشگاه موقت فردا موتورز در انزلی
نمایشگاه موقت فردا موتورز در انزلی

شرکت خودروسازی فردا ( فردا موتورز ) بر خلاف بسیاری از خودروسازان فعالیت خود را از روز ابتدایی سال جدید آغاز کرد و در گام نخست سه نمایشگاه موقت را برای FMC SX5 برپا نمود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، سومین نمایشگاه موقت فردا موتورز (car show) ویژه کراس اوور FMC SX5 در منطقه آزاد انزلی از ششم آغاز به کار کرده است و تا اواخر هفته جاری ادامه دارد. فرداموتورز با توجه به محدودیت های ناشی از کرونا در سال جدید برای دستیابی و آشنایی مردم با محصولات جدید اقدام به برگزاری نمایشگاه های موقت کرده است. در همین راستا از امروز ششم فروردین ۱۴۰۰ سومین نمایشگاه موقت خود را در منطقه آزاد انزلی برپا نموده است.
در این نمایشگاه که تا ۱۱ فروردین برقرار است، علاقمندان می توانند علاوه بر کسب اطلاعات، آشنایی دقیق تری را با FMC SX5 داشته باشند و از سویی تجربه رانندگی با این کراس اوور جدید را به دست آورند. همچنین در نمایندگی ها و نمایشگاه های موقت شرکت خودروسازی فردا امکان ثبت نام این خودرو با موعد تحویل ۱۲۰ روز امکان پذیر است و در حال حاضر SX5 با قیمت مصوب ۶۲۹ میلیون تومان و تخفیف نقدی ۴۰ میلیون تومان فروخته می شود. همچنین در این طرح فروش سود مشارکت و انصراف به خریداران تعلق می گیرد و با احتساب تخفیف خرید نقدی، مبنای محاسبه قیمت FMC SX5 برای مشتریان ۵۸۹ میلیون تومان خواهد بود.

مدیران 777 مدیران 777

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی FMC SX5 خودروسازی فردا در اسب بخار

نمایشگاه موقت فردا موتورز در انزلی
نمایشگاه موقت فردا موتورز در انزلی

در حال حاضر علاقه مندان به خودرو و افرادی که قصد خرید این کراس اوور را دارند و در ایام نوروز ۱۴۰۰ در مناطق خزرشهر، دریا کنار و بندر انزلی به سر می برند، می توانند با مراجعه به نمایشگاه های موقت فردا موتورز از کراس اوور SX5 دیدن کنند و همچنین در تست رانندگی آن شرکت نمایند. پیش از آغاز تعطیلات نوروزی شرکت خودروسازی فردا تصاویری از آغاز تولید رسمی این خودرو منتشر کرد و در حال حاضر هم نسخه های نهایی و مونتاژی SX5 در نمایشگاه های موقت استاندارد مازندران به نمایش در آمده است. همچنین مدیران ارشد این شرکت اعلام کرده اند که در آینده نزدیک محصولی جدید را در کلاس فنی متفاوت به بازار معرفی خواهند کرد.

۴ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.