عرضه اولین کشنده در بورس کالا

عرضه اولین کشنده در بورس کالا

از روز دوشنبه ۱۲ مهرماه با عرضه اولین کشنده در بورس کالا، به طور رسمی فروش خودرو از این روش آغاز خواهد شد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، پس از استقبال از عرضه و فروش خودرو در بورس کالا، حالا برای اولین بار با فروش کامیون کشنده FAW CA4180, محصول سیبا موتور از زیرمجموعه های گروه بهمن، برای اولین بار فروش خودروهای سنگین در بورس کالا آغاز خواهد.
علاقمندان برای خرید این خودرو تا پایان امروز ۱۱ مهرماه فرصت دارند تا قیمت پیشنهادی خود را ثبت کنند. البته پیش از آن می بایست در سامانه سجام احراز هویت شده باشند.
عرضه این کشنده با قیمت پایه ۲ میلیارد و ۳۷۰ میلیون تومان شروع خواهد شد. ضمن اینکه مالیات بر ارزش افزوده، هزینه های شماره گذاری و سایر عوارض به قیمت نهایی افزوده خواهد شد.
در این روش متقاضیان باید قیمت های پیشنهادی خودرو به صورت شفاف در سامانه بورس کالا ثبت کنند. خودرو نیز به صورت مزایده ای به بالاترین پیشنهاد با تحویل دو ماهه تعلق خواهد گرفت.
همجنین ۲۰ درقد قیمت پایه در حسابی وکالتی مسدود خواهد شد و پس از پایان عرضه در صورت عدم تعلق به متقاضی این مبلغ عودت خواهد شد.
در همین حال به نظر می رسد فروش کشنده FAW CA4180 اولین قدم گروه بهمن برای عرضه خودروهای کار وتجاری در بورس کالا خواهد بود و به زودی و بر اساس آنچه مدیرعامل این گروه پیشتر اعلام کرده بود، به زودی برخی دیگر از محصولات پر طرفدار کار و تجاری این گروه نیز از طریق بورس کالا عرضه خواهند شد.
از سوی دیکر احتمال دارد در صورت استقبال از فروش با مکانیزم جدید، سایر تولیدکنندگان خودروهای سنکین نیز،این مسیر را برای فروش محصولات خود انتخاب کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

علی طجوزی

پایگاه خبری اسب بخار

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.