شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC SX5 فردا موتورز – بهمن 1400

شرایط فروش FMC SX5 فردا موتورز با اقساط منعطف
شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC SX5 فردا موتورز – دی ۱۴۰۰

در آستانه رونمایی از کراس اوور FMC T5، شرایط فروش فردا موتورز برای عرضه نقدی و اقساطی FMC SX5 اعلام شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در جدیدترین اطلاعیه فروش فرداموتورز، خودرو FMC SX5 به دو صورت نقدی و اقساطی عرضه می شود. در طرح نقدی این شرایط فروش، خریداران طی ۴ مرحله هزینه خودرو را پرداخت کرده و از تخفیف ۳۸.۴۵۰.۰۰۰ تومانی بهره‌مند خواهند شد.

شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC SX5 فردا موتورز - بهمن 1400
شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC SX5 فردا موتورز – بهمن ۱۴۰۰

علاقمندان برای خرید اقساطی خودرو FMC SX5 می توانند با پیش پرداخت سه مرحله‌ای و اقساطی ۱۵ ماهه بدون کارمزد برای ثبت نام این خودرو اقدام کنند.

طبق اطلاعیه فروش زمستانه فردا موتورز (صفحه شرایط فروش)، تحویل خودروهای خریداری شده ۱۲۰ روز کاری خواهد بود و کلیه هزینه‌های بیمه شخص ثالث و شماره‌گذاری از سوی شرکت پرداخت خواهد شد.

علاقمندان خرید محصولات فرداموتورز می توانند به نمایندگی های مجاز (صفحه عاملیت‌ها) این خودروساز مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۴۸۶۴۵۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرند.

شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC SX5 فردا موتورز – دی ۱۴۰۰ (منقضی شد)

به تازگی شرکت فردا موتورز شرایط فروش جدیدی را برای FMC SX5 بر روی وبسایت خود قرار داده است. در این طرح فروش این کراس اوور به صورت نقدی و اقساطی به فروش می رسد.

با توجه به شرایط فروش زمستانه SX5 قیمت این خودرو ۷۴۹ میلیون تومان (علی الحساب) اعلام شده است که در طرح فروش نقدی تخفیف ۴۷ میلیون تومانی به خریداران اعطا می شود. همچنین در طرح فروش اقساطی، بازپرداخت تسهیلات به صورت ۱۸ و ۲۴ ماهه خواهد بود و کارمزد اقساط هم صفر اعلام شده است. لازم به ذکر است که موعد تحویل FMC SX5 در ایران طرح فروش ۱۲۰ روزه بوده و سود مشارکت ۱۸ درصد هم برای ودیعه اولیه خریداران در نظر گرفته شده است.

حتماً ببینید:

ویدیوی تست و بررسی FMC SX5 فردا موتورز در اسب بخار

ویدیوی تست و بررسی FMC 511 فردا موتورز در اسب بخار

شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC SX5 فردا موتورز - دی 1400
شرایط فروش نقدی و اقساطی FMC SX5 فردا موتورز – دی ۱۴۰۰

شرایط فروش فردا موتورز با اقساط منعطف اعلام شد – (منقضی شد)

شرکت فردا موتورز شرایط فروش زمستانه FMC SX5 را با اقساط منعطف اعلام کرده است. در این طرح فروش قیمت خودروها قطعی بوده و امکان خرید اعتباری برای مشتریان فراهم است.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از روابط عمومی فردا موتورز ، در شرایطی که خریداران کراس‌اوورهای جدید بازار خودرو در انتظار معرفی محصول جدید خودروسازی فردا هستند تا رقیب تازه نفس کراس‌اوورهای معرفی شده را به لیست مقایسه و خرید خود اضافه کنند، فردا موتورز نوید آغاز عرضه FMC T5 را داد.

رد پای کراس اوور FMC T5 مدتی است در اخبار خودرویی دیده می شود و بعد از رونمایی خصوصی در جمع نمایندگی های فرداموتورز ، زمزمه‌های آغاز عرضه این خودرو تا یک ماه آینده به گوش می رسد. علاوه براین فردا موتورز با اعلام آغاز طرح فروش زمستانه محصولات خود، از ادامه عرضه محصولات پیشین خود خبر داده است.

این خودروساز در طرح زمستانه خود تنوع درشرایط خرید اقساطی ایجاد کرده و خودرو FMC SX5 را با اقساط ۱۸ و ۲۴ ماهه بدون بهره به فروش می رساند. در جدول منتشرشده از سوی فردا موتورز موعد تحویل خودروهای عرضه شده در این طرح ۱۲۰ روز کاری اعلام شده است.

شرایط فروش FMC SX5 فردا موتورز با اقساط منعطف
شرایط فروش FMC SX5 فردا موتورز با اقساط منعطف

طرح ویژه فروش فردا موتورز با اقساط ۲۴ ماهه – آذر ۱۴۰۰

فردا موتورز در ادامه طرح ویژه فروش پاییز محصولات خود در آذر ماه خودروهای FMC SX5 و FMC 511 را با اقساط ۲۴ ماهه به فروش می رساند.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از روابط عمومی خودروسازی فردا، فردا موتورز در بخش‌نامه فروش آذر ماه خود، کراس اوور FMC SX5 را با پیش پرداخت ۵۰ درصدی سه مرحله‌ای و ۲۴ قسط ۱۳ میلیون تومانی به فروش می ‌رساند. این خودرو با قیمت ۷۴۹ میلیون تومان به فروش می رسد و شامل گارانتی ۵ ساله و یا یکصد هزار کیلومتری بوده و با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می شود.

طرح ویژه فروش فردا موتورز با اقساط 24 ماهه - آذر 1400
طرح ویژه فروش فردا موتورز با اقساط ۲۴ ماهه – آذر ۱۴۰۰

سدان FMC 511 نیز در این طرح با قیمت ۵۶۹ میلیون تومان و مبلغ اقساط ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی به فروش می رسد. موعد تحویل سدان خودروسازی فردا در طرح مذکور ۱۲۰ روز کاری خواهد بود. لازم به ذکر است در این طرح، اقساط هر دو خودرو بدون کارمزد دریافت می شود.

طرح ویژه فروش فردا موتورز با اقساط 24 ماهه - آذر 1400
طرح ویژه فروش فردا موتورز با اقساط ۲۴ ماهه – آذر ۱۴۰۰

فروش کراس‌اوور FMC T5، محصول جدید این خودروسازی هم که چندی پیش در حضور عاملیت‌های مجاز فردا موتورز معرفی شد، به زودی و با رونمایی رسمی آن آغاز خواهد شد.

محمدرضا آریان نژاد، مدیر بازاریابی این گروه خودروسازی، در خصوص فروش محصول جدید فردا موتورز با تأکید بر توسعه عاملیت‌ها و ایجاد شرایط خرید برای ساکنین شهرهای مختلف، گفت: با توسعه عاملیت‌های فروش در شهرهای متفاوت، امکان دسترسی و خرید محصولات فردا موتورز در تمام نقاط ایران فراهم شده است و با توجه به پیش بینی استقبال از کراس اوور FMC T5 امیدواریم توان پاسخگویی مناسب به درخواست‌های مشتریان عزیز را داشته باشیم. 

او افزود: برای افزایش اطمینان مشتریان از خرید محصولات فردا موتورز، شبکه خدمات رسانی گروه آماده سرویس دهی با توان حداکثری است و بسته‌های تخفیفی مناسبی برای خدمات پس از فروش گروه در نظر گرفته شده است. علاوه بر این در حوزه تأمین قطعات، با توجه به تولیدی بودن محصول و توانمندی ایجاد شده در حوزه داخلی سازی، امر خدمات رسانی و سرویس دهی به مشتریان با شکل مناسبی قابل اجرا خواهد بود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.