فروش دیما HT490 توسط گروه خودروسازی مایان آغاز شد + تصاویر

شرایط فروش دیما HT490 گروه خودروسازی مایان
شرایط فروش دیما HT490 گروه خودروسازی مایان

به تازگی گروه خودروسازی مایان اولین محصول کِشنده خود را با نام « دیما » و در نسخه HT490 معرفی کرده است. همچنین فروش دیما HT490 آغاز شده و مشتریان می توانند به صورت نقد و اقساط این محصول جدید مونتاژی را خریداری کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، گروه خودروسازی مایان قیمت مصوب دیما HT490 را ۳ میلیارد و ۱۷۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده و برای مشتریان طرح فروش ۳۰ روزه نقدی، تخفیف ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را در نظر گرفته است. همچنین به این دسته از مشتریان خدمات پس از فروش رایگان تا ۶۰ هزار کیلومتر اعطا می شود. در شرایط فروش اقساطی کشنده دیما نیز تحویل خودروها ۴۵ روزه بوده و متقاضیان می توانند از طرح های اقساطی ۱۲ تا ۶۰ ماهه با نرخ تسهیلات ۱۸ و ۲۱ درصد استفاده کنند.

مدیران 777 مدیران 777
شرایط فروش دیما HT490 گروه خودروسازی مایان
شرایط فروش دیما HT490 گروه خودروسازی مایان

معرفی کشنده دیما HT490 مایان :

این کشنده نمونه ایرانی و تک محور جک K7 بوده و ظرفیت و جرم GCW آن ۴۵ تن اعلام شده است. دیما HT490 به پیشرانه ۱۲ لیتری و ۶ سیلندر توربو دیزل کامینز مجهز است و با استاندارد آلایندگی یورو ۵، توان ۴۹۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک AMT کمپانی ZF که ۱۲ دنده جلو و دو دنده عقب دارد، توان این پیشرانه را به چرخ های عقب اولین کشنده گروه خودروسازی مایان می رساند. ظرفیت مخزن سوخت دیما ۱۲۰۰ لیتر بوده و مخزن ادبلو ۶۰ لیتری برای آن در نظر گرفته شده است. ترمزهای جلو و عقب دیما HT490 و همچنین سیستم تعلیق عقب آن از نوع بادی نشان وَبکو است و امکان تنظیم ارتفاع خودرو با حافظه ذخیره اطلاعات بر روی این کشنده وجود دارد.

کابین و اتاق دیما HT490 دارای دو تخت خواب است و تعلیق بادی ۴ نقطه ای و جک برقی در آن دیده می شود. امکاناتی نظیر سامانه کنترل پایداری و پیشگیری از هرزگردی، سامانه ترمز موتور، ریتاردر هیدرولیکی ۵ مرحله ای، گرمکن ادبلو، گرمکن سوخت، گرمکن الکتریکی هوای ورودی موتور، روشن شدن موتور از بیرون اتاق، کروز کنترل، چراغ روشنایی روز، کامپیوتر سفر، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، میز تاشو، شیشه ها و آینه های برقی، سانروف، بخاری درجا و… بر روی این کشنده به صورت استاندارد وجود دارد. همچنین در صورت سفارش راننده امکاناتی مانند رادار خطی، سنسور باد تایر، بازشو برقی سانروف، یخچال و… بر روی دیما HT490 نصب می شود.

دیما HT490 گروه خودروسازی مایان
دیما HT490 گروه خودروسازی مایان
مشخصات دیما HT490 گروه خودروسازی مایان
مشخصات دیما HT490 گروه خودروسازی مایان

عکس ها: وبسایت رسمی گروه خودروسازی مایان

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.