نخستین سری از سوزوکی سیاز به مشتریان تحویل شد

امروز طی مراسمی، شرکت راسا موتور خاورمیانه نخستین سری از خودروهای سوزوکی سیاز را به مشتریان تحویل داد.

مدیران 777 مدیران 777

سوزوکی سیاز برای بازار هند ساخته شده و در ایران توسط شرکت راسا موتور خاورمیانه به فروش رسیده است. این خودرو برای نخستین بار در نمایشگاه روایت خدمت، ویژه هفته دولت، برای عموم به نمایش درآمد و امروز به مشتریان سامانه خودروهای وارداتی که سیاز را درخواست کرده بودند، تحویل شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سابقه سوزوکی در ایران

محصولات سوزوکی از جمله خودروهایی هستند که در بازار ایران سابقه خوب و محبوبیت بالایی دارند. موفق ترین و بزرگ ترین تجربه حضور سوزوکی در ایران را می بایست مربوط به گرند ویتارا دانست که سال‌ها بر روی خط تولید ایران خودرو حضور داشت و به یک کراس اوور نیمه آفرودی محبوب مبدل شد. البته همزمان با تولید سوزوکی ویتارا، ایران خودرو در برهه‌ای اقدام به واردات سوزوکی کیزاشی نیز کرد که بنا به دلایلی نتوانست موفقیتی را که برای ویتارا شاهد بود برای کیزاشی ببیند.

مشخصات فنی سوزوکی سیاز

سوزوکی سیاز در بخش فنی به یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که توانایی تولید ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۳۸ نیوتن متر گشتاور را دارد. این قدرت از طریق یک جعبه دنده ۴ سرعته اتوماتیک AT به چرخ‌های جلوی سیاز منتقل می‌شود. به صورت کلی، ممکن است این قدرت و مشخصات اندک به نظر برسد، اما با نگاهی به وزن حدود ۱ تُنی سیاز می‌توان دریافت که این مشخصات برای آن کافی است.

امکانات ایمنی و رفاهی سیاز

سیاز در نسخه واردشده به ایران به امکاناتی همچون مانیتور ۷ اینچی با Android Auto و Apple CarPlay، کلاستر نیمه دیجیتال، ۲ ایربگ، ترمز کمکی، ایزوفیکس، سیستم کنترل پایداری و ترکشن کنترل، کروز کنترل، کنترل تهویه مطبوع اتوماتیک، آینه‌های کناری تاشو برقی، سیستم پایش فشار تایر (TPMS)، روکش چرم صندلی‌ها، چراغ های مطالعه ردیف عقب، چراغ های جلو LED، دوربین و سنسور عقب، آفتاب‌گیر عقب، کیلس استارتر و… مجهز شده است.

گالری تصاویر

۳.۳ امتیاز از ۱۵ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.