شرایط فروش و قیمت جدید دافران H7 اعلام شد – شهریور 1401

شرایط فروش و قیمت جدید دافران H7 اعلام شد - شهریور 1401
شرایط فروش و قیمت جدید دافران H7 اعلام شد – شهریور ۱۴۰۱

شرکت شایان دیزل هم زمان با نمایشگاه خودروی مازندران در قائمشهر، فروش ویژه کشنده دافران H7 را برای شرایط ویژه و قیمت جدید آغاز کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، در این شرایط فروش زمان تحویل دافران H7 از سوی شایان دیزل بهمن ۱۴۰۱ اعلام شده است. همچنین قیمت قطعی این کشنده سه میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و در هنگام ثبت نام، پیش پرداخت دو میلیارد تومانی تعیین شده است. در این بخشنامه فروش H7 با رنگ های سفید، قرمز، آبی و بژ عرضه می شود.

پرداخت اول و دوم این کشنده شایان دیزل به ترتیب ۷۵۰ و ۷۴۰ میلیون تومان است و مشتریان می توانند در زمان ثبت خرید، تریم داخلی مورد نظر را برای دافران H7 انتخاب کنند.

در حال حاضر دافران H7 یکی از پرتیراژترین کشنده های مونتاژی بازار ایران است که در چند وقت اخیر توانسته تا بازار فروش خوبی را برای شایان دیزل فراهم کند. این کشنده به پیشرانه ۱۲ لیتری ۶ سیلندر و توربو دیزل مجهز است که ۴۸۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۲۳۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده اتوماتیک دافران H7 از نوع ۱۲ سرعته AMT نشان ZF بوده و فناوری اینتاردر در آن دیده می شود.

ترمز هوشمند اضطراری پیشرفته یا پیشگیری از تصادف (AE )، رادار بین خطوط آلارم دار جهت جلوگیری خروج از مسیر (LDW) و سیستم الکترونیکی کنترل پایداری (ESP) از امکانات جدید و به‌روزی است که در خودروهای تجاری مونتاژی کم تر دیده می شود، اما می بینیم که در دافران H7 از تمام این امکانات استفاده شده است. همچنین ویژگی هایی مانند یخچال، سانروف، کروز کنترل، تعلیق های بادی محور و اتاق، تهویه اتوماتیک و… در این کشنده شایان دیزل دیده می شود.

۵ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.