کروز کاسه چراغ اسپرت کوییک را تولید کرد + تصاویر

کاسه چراغ اسپرت کوییک ساینا کروز
کاسه چراغ اسپرت کوییک ساینا کروز

شرکت قطعه سازی کروز در نمایشگاه قطعات تهران ۱۳۹۹، دو نسخه از کاسه چراغ های اسپرت کوییک را به نمایش گذاشت. البته که این قطعه قابلیت استفاده بر روی ساینا را هم دارد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، در مرداد سال جاری شرکت خودروسازی سایپا در حاشیه رونمایی از کراس اوور آریا و معرفی ساینا و کوییک فیس لیفت، نمونه ای اسپرت از کوییک را در معرض دید حاضران و خبرنگاران قرار داد. این خودرو در بخش های ظاهری به قطعات تزئیناتی مختلفی مجهز شده بود و کاسه چراغ جلو این خودرو هم، ترکیب رنگ متفاوتی نسبت به نسخه استاندارد داشت. حال پس از گذشته چند ماه شرکت قطعه سازی کروز، کاسه چراغ اسپرت کوییک و سایپا را در دو طرح رنگی (نارنجی و قرمز) به نمایشگاه قطعات خودروی تهران آورد. به گفته کارشناس این بخش، تولید چراغ های اسپرت جلوی کوییک در خط تولید کروز آغاز شده و این قطعه ساز برنامه دارد تا چراغ ها را در بازار آزاد عرضه کند. البته این کاسه چراغ های قابلیت استفاده بر روی ساینا را هم دارد و مالکان محصولات خانوادن X200 سایپا می توانند تا در آینده نزدیک از طریق فروشندگان قطعه و یا نمایندگی های کروز پلاس (شبکه فروش مستقیم قطعات شرکت کروز)، این کاسه چراغ های اسپرت را خریداری کنند.

به گفته یکی از مدیران کروز، با توجه به قشر خریداران سایپا کوییک و از سویی علاقه جوانان به متمایز کردن خودرویشان، این شرکت قطعه ساز کاسه چراغ اسپرت کوییک و سایپا را در قالب مجموعه قطعه ای استاندارد تولید نموده و می خواهد تا آن را به بازار عرضه کند. از نگاه مدیران این شرکت، برخی از علاقه مندان به خودرو با دستکاری و تغییرات نه چندان اصولی، ضریب کیفی قطعات خودرو را کاهش می دهند. به عنوان مثال تغییر رنگ در تزئینات کاسه چراغ خودروها در شرایطی رخ می دهد که معمولا آب بندی و عایق استاندارد این قطعه از بین می رود. اما این بار با ارائه کاسه چراغ اسپرت کوییک، شاهد هستیم که علاقه مندان امکان استفاده از این قطعه را با کیفیتی مشابه به نمونه استاندارد دارند.

هنوز به صورت رسمی قیمت مصوب کاسه چراغ اسپرت کوییک و ساینا اعلام نشده است. اما آن طور که گفته می شود، قیمت این قطعه نسبت به نمونه استاندارد (دارای موتور تنظیم ارتفاع و مجموعه لامپ های کامل) حدود ۱۵ الی ۲۰ درصد بیشتر خواهد بود.

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.