آغاز طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی از ۲۲ تیرماه+ جدول

آغاز طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی از ۲۲ تیرماه 1401
آغاز طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی از ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱

طرح جدید فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی به صورت قرعه کشی در سامانه یکپارچه از امروز، چهارشنبه ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱، آغاز شده است.

فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید فونیکس تیگو 7 پلاگین هیبرید

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از تسنیم: پیش ثبت نام فروش نقدی خودروی دیگنیتی پرایم و فیدلیتی به صورت آنلاین از امروز چهارشنبه ۲۲ تیرماه  ساعت ۱۰ صبح به مدت ۳ روز به شرح جدول ذیل اعلام شد.

آغاز طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی از ۲۲ تیرماه 1401
آغاز طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی از ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱
آغاز طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی از ۲۲ تیرماه 1401
آغاز طرح جدید فروش دیگنیتی و فیدلیتی از ۲۲ تیرماه ۱۴۰۱

ایــن مرحلــه از پــیش ثبت نــام صــرفاً بــه صــورت آنلایــن و از طریــق ســامانه یکپارچه انجام می شود: sale.iranecar.com

– امکان ثبت نام، صرفاً برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر، مجاز است.
– نداشتن پلاک فعال انتظامی جهت پیش ثبت نام متقاضیان الزامی می باشد.
– عدم خرید خودرو از سایر خودروسازان طی ۴۸ ماه گذشته 

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی پرایم – اردیبهشت ۱۴۰۱ (منقضی شد)

پس از لغو برنامه فروش اخیر بهمن موتور برای دیگنیتی و فیدلیتی پرایم، شرایط فروش جدید این خودروساز با قواعد متفاوت اعلام شده است.

بر اساس شرایط فروش جدید بهمن موتور، فیدلیتی و دیگنیتی پرایم با قیمت غیر قطعی و در قالب پیش فروش عرضه می شوند. بدیهی است که قیمت نهایی خودروها در زمان تحویل مشخص خواهد شد. با توجه به تغییر قانون محاسبه عوارض گمرکی برای قطعات منفصله خودرو، بسیاری از خودروسازان برنامه دارند که فعلاً فروش محصولاتشان را با قیمت غیر قطعی انجام دهند و می بینیم که بهمن موتور هم چنین سیاستی را در پیش گرفته است.

در این شرایط فروش سود مشارکت ۱۱ درصد و سود انصراف ۸ درصد به مشتریان تعلق می گیرد و خودروها هم در هفته آخر مرداد ۱۴۰۱ به دست خریداران خواهند رسید. متقاضیان این طرح فروش می توانند از ساعت ۱۰ صبح ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

حتماً ببینید:

ویدیوی تست و بررسی بهمن دیگنیتی پرایم در اسب بخار

ویدیوی تست و بررسی بهمن فیدلیتی پرایم در اسب بخار

شرایط فروش دیگنیتی و فیدلیتی پرایم با قیمت جدید – اردیبهشت ۱۴۰۱ (لغو شد)

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور شرایط فروش دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم را با قیمت قطعی و جدید اعلام کرد. این شرایط فروش ساعت ۱۰ صبح ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

بر اساس شرایط فروش منتشر شده، دیگنیتی پرایم با قیمت ۹۳۵ میلیون تومان به فروش خواهد رسید و فیدلیتی پرایم تیپ ۱ هم قیمت ۸۴۴ میلیون تومان را در کارخانه بهمن موتور پیدا کرده است. فیدلیتی پرایم تیپ ۲ هم با قیمت ۸۵۹ میلیون تومان به فروش می رسد و در این شرایط فروش اعلام شده است که خودروها طی ۳۰ روز کاری به دست مشتریان خواهند رسید.

بخشنامه عرضه دیگنیتی و فیدلیتی پرایم با قوانین و قیمت جدید – اسفند ۱۴۰۰ (منقضی شد)

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور شرایط فروش دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم را با قوانین جدید و قیمت قطعی اعلام کرد. این شرایط فروش ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

جدید ترین فروش خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی پرایم با موعد تحویل اردیبهشت سال ۱۴۰۱، روز یکشنبه ۲۲ اسفند ماه به فروش می رسند
شرکت بهمن موتور در راستای پاسخ به نیاز بازار طرح جدید فروش خودروهای SUV دیگنیتی و فیدلیتی را اجرا می کند. براساس اعلام شرکت بهمن موتور فروش فوری خودروهای دیگنیتی و فیدلیتی ۵ و ۷ نفره از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۲ اسفند برای مشتریان به صورت آنلاین از طریق وبسایت https://bahman.iranecar.com انجام خواهد شد. 
گفتنی است این فروش تا ساعت ۱۶ همان روز یا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.
فیدلیتی ۵نفره با قیمت ۷۸۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، فیدلیتی ۷ نفره با قیمت ۷۹۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و دیگنیتی با قیمت ۸۵۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان به فروش می رسند.همچنین بهمن موتور به منظور اطمینان در عرضه خودرو به مصرف کنندگان، رهن سند خودرو را به مدت یکسال در نظر گرفته است.

فروش دیگنیتی و فیدلیتی پرایم با قوانین و قیمت جدید – بهمن ۱۴۰۰ (منقضی شد)

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور شرایط فروش دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم را با قوانین و قیمت جدید اعلام کرد. این شرایط فروش ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار به نقل از روابط عمومی گروه بهمن، در این طرح فروش قانون سند در رهن به مدت یک سال برقرار بوده و از سویی قیمت دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم تیپ ۱ و ۲ افزایش پیدا کرده است.
در فروش بهمن ماه ۱۴۰۰ قیمت فیدلیتی پرایم پنج نفره ۷۸۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و قیمت نسخه هفت نفره ۷۹۷ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان اعلام شده است. بهای مصوب دیگنیتی پرایم هم در این طرح فروش ۸۵۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است. باید توجه داشت که مبلغ دو میلیون تومان برای بحث در رهن بودن سند خودروها، باقی می ماند و در زمان فک رهن (در بهمن ۱۴۰۱) به شرکت پرداخت خواهد شد.
ضوابطی از جمله هر کد ملی یک ثبت نام و صرفا برای افراد بالای ۱۸ سال و دارای گواهینامه معتبر و عدم خرید خودرو در طرح های فروش پیشین در نظر گرفته است. 
گفتنی است بهمن موتور ثبت نام با کد ملی و یا کد حقوقی عاملیت ها خود را ممنوع کرده است و همچنین حق واگذاری حقوق قراردادی و خودرو به غیر نیز از نظر بهمن موتور مورد تایید نیست.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.