قیمت ریسپکت بهمن موتور در بازار

قیمت بهمن ریسپکت در بازار
قیمت ریسپکت در بازار

ماشین ریسپکت، که یکی از محصولات جدید گروه خودروسازی بهمن است، با چه قیمتی در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود؟

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، یکی از جذاب ترین سدان هایی که اخیراً وارد بازار شده ریسپکت پرایم گروه بهمن است، که در اولین شرایط فروشش ۷۳۷ میلیون تومان قیمت گذاری شد و پس از این که ثبت نام آن برای مشتریان به پایان رسید، بلافاصله آگهی های فروش این خودرو در پلتفرم های معاملاتی ساخته شد و به صورت میانگین با حدود ۹۰۰ میلیون می شد حواله این خودرو را خریداری کرد.

اما بالاخره در اواسط دی ماه سال ۱۴۰۱، کمپانی بهمن موتور سری اول این خودرو را به مشتریان تحویل داد و این خودرو طبق معمول چون برای اولین بار وارد بازار شده بود، قیمت های نجومی به خود دید و حتا به یک و نیم میلیارد هم رسید. این اتفاق در حالی افتاد که قیمت کارخانه این خودرو همان ۷۳۷ میلیون بود، یعنی نصف قیمت بازار.

قیمت ریسپکت (دی ۱۴۰۱)

کارکردرنگقیمت بهمن ریسپکت/ ۱۴ دی ۱۴۰۱
۰سفید۱,۴۸۵,۰۰۰,۰۰۰
۰مشکی۱,۵۱۵,۰۰۰,۰۰۰

مدت زیادی نگذشت که این خودرو روز به روز ارزان تر شد و به حدود ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون رسید، زیرا ارزش حقیقی اش با توجه به بازار آن روزها در همین حدود بود.

حتماً ببینید: ویدیو تست و بررسی ریسپکت

با توجه به بررسی هایی که بلافاصله پس از تحویل این خودرو صورت گرفت و گزارش هایی که به دست آمد، ریسپکت سفید رنگ با نسخه سیاه این خودرو بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون فرق می کرد و حالا نیز این فاصله حفظ شده است و مشتری برای این که رنگ مشکی این خودرو را بخرد باید حدود ۳۰ تا ۴۰ میلیون بیش تر برایش بپردازد.

قیمت ریسپکت ( نیمه اول بهمن ۱۴۰۱)

کارکردرنگقیمت بهمن ریسپکت/ ۵ بهمن ۱۴۰۱
۰سفید۱,۲۴۵,۰۰۰,۰۰۰
۰مشکی۱,۲۷۵,۰۰۰,۰۰۰

اما پس از تورم جدیدی که هفته اخیر در بازار خودرو به وجود آمده است، این خودرو نیز روز به روز با افزایش های چشمگیری روبه‌رو می شد و این قضیه به حدی بود که حس می کردیم قیمت سازی هایی در حال رخ دادن است، زیرا مابقی محصولات بهمن موتور به این شدت رشد نمی کردند و در نظر گرفتن این شیب تند برای این ماشین باور نکردنی بود. به هر حال، این خودرو فقط در عرض ۵ روز، از ۲۱ تا ۲۶ بهمن، به میزان ۱۰۰ میلیون رشد کرد و دوباره به یک و نیم میلیارد رسید.

حتماً بخوانید: قیمت روز خودرو

قیمت ریسپکت ( نیمه دوم بهمن ۱۴۰۱ )

کارکردرنگقیمت بهمن ریسپکت/
۲۶ بهمن ۱۴۰۱
۰سفید۱,۴۵۵,۰۰۰,۰۰۰
۰مشکی۱,۴۹۵,۰۰۰,۰۰۰

اکنون نیز پس از تمام شدن تعطیلات، دوباره با افزایش بهای دلار، بهمن ریسپکت سفید در حدود ۱ میلیارد و ۶۱۰ میلیون تومان و نسخه مشکی این خودرو نیز در حدود یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان شده است.  

قیمت ریسپکت (اسفند ۱۴۰۱)

کارکردرنگقیمت بهمن ریسپکت/
اسفند ۱۴۰۱
۰سفید۱,۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
۰مشکی۱,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰

با ادامه روند موجود در بازار خودرو و افزایش روز به روز قیمت خودروهای موجود در بازار ، این خودرو هم همین مسیر را طی خواهد کرد و احتمالاً با رکوردشکنی های بیش تری روبه‌رو خواهد شد.

۲.۷ امتیاز از ۴ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.