شرایط فروش گروه بهمن اعلام شد

محصولات گروه بهمن
شرایط فروش گروه بهمن

گروه بهمن و شرکت بهمن موتور برنامه دارند تا از دوشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۹ به مدت ۱۰ روز بخشنامه فروش جدیدی را جاری کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، فعلا اعلام شده که در جدیدترین شرایط فروش گروه بهمن وانت کارا تیپ ۳ تک کابین و دو کابین به صورت نقد و اقساط عرضه می شود. در اطلاعیه اولیه این پیش فروش آمده که قیمت قطعی نسخه تک کابین وانت کارا تیپ ۳ دویست و ۱۰ میلیون تومان است و نسخه دو کابین آن ۲۲۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. تحویل این خودروهای شرایط فروش گروه بهمن هم ۳۰ روزه اعلام شده و در طرح اقساطی نیز ۶۰ درصد قیمت خودرو به صورت پیش پرداخت و الباقی در قالب اقساط ۱۸ ماهه و سود ۱۶ درصد قابل پرداخت است.

مدیران 777 مدیران 777

آن طور که گروه بهمن و شرکت بهمن موتور اعلام می کنند، وانت کارا تیپ ۳ به پیشرانه دو لیتری ۱۶ سوپاپ مجهز است و ۱۱۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۱ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه وسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های عقب این خودرو منتقل می شود. دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، فرمان هیدرولیک، تهویه با کولر، پخش صوتی MP3 و USB، سیستم ضد سرقت جدید و… از جمله امکانات وانت کارا تیپ ۳ است.

حتماً بخوانید: بهمن فیدلیتی بالاخره معرفی شد

حتماً بیینید: ویدیوی تست و بررسی دیگنیتی در اسب بخار

در کنار این خبر، ظهر امروز گروه بهمن اعلام کرد که بزودی خودرویی با نام ” فیدلیتی ” عرضه خواهد کرد. این خودرو یک کراس اوور تک دیفرانسیل جدید است که از دیگنیتی بزرگتر بوده و قطعا قیمت بیشتری هم از دیگنیتی پرایم خواهد داشت. لازم به ذکر است که بهمن فیدلیتی همان جتور X70 و یا جتور X70S است و قرار است تا بزودی تولیدش در کارخانه بهمن موتور آغاز شود. این احتملل دارد تا پیش از آغاز سال جدید، شرایط فروش گروه بهمن با عرضه این خودروها اعلام شود.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.