نگاهی به غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودروی تبریز

نگاهی به غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودرو تبریز
نگاهی به غرفه گروه بهمن در نمایشگاه خودروی تبریز

بیست و ششین نمایشگاه خودروی تبریز در حال برگزاریست و گروه بهمن نیز مانند همیشه با نظم و دقت مثال زدنی خود در غرفه آرایی به سبکی مینیمال و چینش کامل سبد محصولات خود در سه بخش بهمن موتور، بهمن دیزل و سیبا موتور در این نمایشگاه حضور یافته است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، گروه بهمن در بیست و ششمین نمایشگاه خودروی تبریز سه محصول جدید دیگنیتی پرستیژ، ریسپکت و پیکاپ بهمن G9 را برای مردم این شهر به نمایش درآورد کرد. همچنین کشنده امپاور، مینی ون تجاری اینرودز، کامیونت های سیبا موتور، امپاور DB300، فورس و نسخه هایی از فیدلیتی و دیگنیتی پرایم و… در این رویداد خودرویی به نمایش گذاشته شدند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

بهمن G9

پیکاپ G9 پس از حضور در نمایشگاه اصفهان، برای دومین بار است که به صورت رسمی در محیط نمایشگاهی به نمایش در می آید. این پیکاپ تنومند که از ظاهری عضلانی و جثه ای بزرگ تر از سایر رقبای هم وطن خود در ایران سود می‌برد، در این نمایشگاه نیز مانند اصفهان، عمده توجه بازدیدکنندگان از غرفه بهمن را به خود جلب نموده بود. این پیکاپ در بخش فنی به یک پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژ با سیستم سوخت رسانی GDI مجهز شده است. پیشرانه مذکور قادر به تولید بیشینه قدرت ۱۹۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور ۳۶۰ نیوتن متر می باشد. از ویژگی بارز دیگر آن می توان به برخورداری این پیکاپ از کیت لیفت استاندارد اشاره کرد.

دیگنیتی پرستیژ

دیگنیتی پرستیژ را هم می بایست یکی از قدرتمند ترین کراس اوور های چینی بازار ایران دانست که همین پارامتر یعنی بهره مندی از پیشرانه ۲ لیتری توربو در کنار طراحی زیبای ظاهری دیگنیتی  و خدمات و احترام ویژه گروه بهمن برای مشتریان، سبب جذب قشر وسیعی از متقاضیان خرید کراس اوور های چینی، به این خودرو شده است. علاوه بر پیشرانه ۲ لیتری ۲۲۸ اسب بخاری، گیربکس ۶ سرعته AT نیز از دیگر مشخصه های مهم دیگنیتی پرستیژ به شمار می آید.

ریسپکت پرایم

محصول شاحص دیگر گروه بهمن در این نمایشگاه سدان ریسپکت پرایم است که قیمت گذاری حدودا یک و نیم میلیاردی آن در بازار، در هفته گذشته، حسابی سر و صدا به پا کرد. این سدان خانوادگی از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو به همراه جعبه دنده اتومات CVT با تعویض مصنوعی ۹ سرعته بهره مند است و طراحی اسپرت نمای ظاهری و داخلی در کنار امکاناتی همچون شش عدد ایربگ، گرمکن صندلی های جلو، اتوهلد سیستم ورود و استارت بدون کلید، استارت از راه دور و… از ویژگی های آن محسوب می شود.

کشنده امپاور بهمن دیزل

نخستین محصول خانواده امپاور کشنده امپاور DB500 است که با ظاهر زیبا و عملکرد منحصر به فردی که دارد یکی از موفق‌ترین محصولات گروه بهمن دیزل است وتوانسته طرفداران بی شماری را به خود اختصاص دهد. امپاور یکی از مدرن ترین کامیون هایی است که در کشور تولید شده و قابل رقابت با برندهای معتبر اروپایی می باشد. این خودرو جزء معدود کامیون‌هایی است که دارای گواهینامه بین المللی حمل کالای خطرناک بوده و مجهز به آخرین استانداردهای روز دنیا می باشد. امپاور دارای موتور پرقدرت کامینز (CUMMINS) با ۵۰۰ اسب بخار و گیربکس تمام اتوماتیک ۲+۱۲ سرعته با ساخت ZF است. از مشخصات و تفاوت هایی که این کامیون را متمایز کرده، ضمن داشتن قوای محرکه بی نظیر، می توان به سیستم هشدار انحراف از مسیر (LDWS)، سیستم ترمز اضطراری هوشمند (AEBS) و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) و… اشاره نمود.

امپاور DB300

کامیون امپاور DB300 دومین محصول از خانواده امپاور است که تولید آن را گروه صنعتی بهمن دیزل برعهده گرفته است. این کامیون از نظر کیفی مانند تمامی محصولات گروه بهمن در زمره‌ی با کیفیت‌ ترین کامیونت‌ های موجود در بازار خودرو های کار و تجاری کشور است.

کامیونت تایگر V شش تن سیبا موتور

کامیونت ۶ تن که مدل تایگر وی شرکت سیبا موتور به حساب می آید اولین کامیونت چینی تولید داخل محسوب می شود که سه ستاره کیفی را کسب کرده است. این خودرو که دارای چهار سیلندر خطی، ۱۶ سوپاپ، توربوشارژ است ، به سیستم کنترل آلایندگی SCR نیز تجهز شده است و از دو مدار مستقل تمام پنوماتیکی مجهز به ABS با برند wabco نیز بهره می برد.

عکس ها: علیرضا پاداش

۴.۶ امتیاز از ۸ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.