فروش ویژه آسنا آمیکو هم زمان با نمایشگاه آفرود آغاز شد

فروش ویژه آسنا آمیکو هم زمان با نمایشگاه آفرود آغاز شد
فروش ویژه آسنا آمیکو هم زمان با نمایشگاه آفرود آغاز شد

شرکت ارس خودرو دیزل ( آمیکو ) با توجه حضور مستقیم در نمایشگاه آفرود تهران، فروش ویژه پیکاپ آسنا را از امروز آغاز کرده است.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار، ارس خودرو دیزل که توانسته است با آسنا آمیکو، جایگاه ویژه ای در بازار پیکاپ کشور کسب کند، با توجه به استقبال مردم از این محصول و همچنین حضور و بازدید آنان از غرفه آمیکو در درنمایشگاه و جشنواره سفر، اکوتوریسم ماجراجویی، کمپینگ، تجهیزات و صنایع وابسته از امروز فروش ویژه آسنا را آغاز کرد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

در حال حاضر قیمت قطعی نقدی این خودرو ۹۵۰ میلیون تومان است که علاقمندان با استفاده از این طرح می توانند با پرداخت ۵۰ درصد و بازپرداخت مابقی مبلغ در اقساط ۶ تا ۳۶ ماهه اقدام به خرید کنند.

آمیکو همچنین در کنار این فروش ویژه آسنا نسخه های آفرودی این پیکاپ را در این نمایشگاه به بازدید عموم گذاشته است.

همچنین انجام امور مرتبط با فروش خودرو و خدمات پس از فروش در غرفه‌ گروه صنعتی آمیکو انجام می‌شود، مشتریان می‌توانند از این فرصت نمایشگاهی برای استفاده از خدمات مورد نظر استفاده کنند.

حتماً ببینید: ویدیوی تست و بررسی آمیکو آسنا دنده ای در اسب بخار

شرکت ارس خودرو دیزل در غرفه‌ واقع در سالن ۱۰ و ۱۱ خدمات و محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهد.

نمایشگاه و جشنواره سفر ،اکوتوریسم ماجراجویی،کمپینگ،تجهیزات و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران در تاریخ از امروز ۲۷ مهرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز شده است و تا ۳۰ مهر ماه نیز ادامه دارد. ساعت بازدید از این نمایشگاه ۱۰ صبح تا ۱۷ اعلام شده است.

عکس ها: علیرضا پاداش / اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.