دروغ تبلیغاتی مدیران خودرو در فروش تیگو 5 توربو لو رفت

دروغ تبلیغاتی مدیران خودرو در فروش تیگو 5 توربو
دروغ تبلیغاتی مدیران خودرو در فروش تیگو ۵ توربو

در حالی که مدیران خودرو اتمام ظرفیت فروش تیگو ۵ توربو را اطلاع رسانی کرده است، اما می بینیم که همچنان نمایندگی های این شرکت فروش این کراس اوور را ادامه می دهند.

چند ساعت قبل مدیران خودرو اعلام کرد که استقبال زیادی از فروش تیگو ۵ توربو شده و طی مدت ۳۰ دقیقه، ظرفیت فروش ۲۴۰ دستگاهی این کراس اوور ارتقا یافته به پایان رسیده است. اما حال می بینیم که همچنان شرایط فروش این خودرو باز است و مدیران خودرو تبلیغات آن را برای فروش ۲۴۰ دستگاه ادامه می دهد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری اسب بخار ، قرار بود تا از ساعت ۱۰ صبح امروز ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ ) فروش تیگو ۵ توربو تنها با ظرفیت ۲۴۰ دستگاه انجام شود. پس از آن اعلام شد که این ظرفیت فروش تنها در ۳۰ دقیقه به اتمام رسیده و استقبال بی سابقه ای این محصول ارتقا یافته شده است. اما حال که ساعت از ۲۱ گذشته است، می بینیم همچنان امکان ثبت نام تیگو ۵ توربو فراهم است و نمایندگی های این شرکت اعلام می کنند که ظرفیت فروش ۲۴۰ دستگاهی این کراس اوور مونتاژی به پایان نرسیده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

پیگیری خبرنگار اسب بخار نشان می دهد که نمایندگی های مدیران خودرو تیگو ۵ توربو را با شرایط اقساطی ثبت نام می کنند و در صورت خرید نقدی، خودرو را با قیمت ۷۹۰ میلیون تومان به دست مشتریان می رسانند. اما از نگاه دیگر هم می توان به این دروغ تبلیغاتی و یا اشتباه در برنامه ریزی تبلیغات این شرکت پی برد.

در روزهای گذشته مدیران خودرو بارها اعلام کرده بود که تیگو ۵ توربوشارژر با نشان ۲۰ سالگی این شرکت تنها با تیراژ ۲۴۰ دستگاه به بازار عرضه می شود. بعد از آن مدیران خودرو چند ساعت قبل در صفحه رسمی اینستاگرام خود به صورت رسمی اعلام کرد که استقبال زیادی از این محصول شده و ظرفیت فروش تیگو ۵ توربو به پایان رسیده است. اما با فرا رسیدن ساعت ۲۱، تبلیغات فروش تیگو ۵ توربو در فضای اینستاگرام آغاز شد و هر فردی با مراجعه به صفحه رسمی این شرکت و ورود به بخش “تَگ” شده ها، می تواند متن و نحوه تبلیغات تیگو ۵ توربو را ببینید. این در حالی است که اگر فروش تیگو ۵ توربو به پایان رسیده و دیگر ظرفیتی برای آن وجود ندارد، نباید تبلیغاتی برای آن در فضای مجازی منتشر شود.

همچنین نکته مهم تر این است که در صورت پایان ظرفیت فروش این کراس اوور مونتاژی نمایندگی های این شرکت نباید شرایط فروش تیگو ۵ توربو را به مشتریان اعلام کنند. از سویی یکی از نمایندگی های مدیران خودرو، چند ساعت قبل طی تماسی با خبرنگار اسب بخار اعلام کرد که این شرکت به دنبال یک بازی تبلیغاتی است و می خواهد خود را در فروش تیگو ۵ توربو موفق نشان دهد. برای همین می خواهد تا در کنار ادامه دار بودن فروش این محصول، خبر تکمیل ظرفیت فروش آن را اعلام کند.

در حال حاضر با توجه به رکود موجود در بازار خودرو و برنامه حضور محصولات جدید در کشور، برخی خودروسازان خصوصی مانند مدیران خودرو با چالش هایی برای فروش و عرضه مواجه شده اند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.