حضور نمایندگی 777 مدیران خودرو در نمایشگاه تیونکس

نمایندگی 777 مدیران خودرو در نمایشگاه تیونکس
نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو در نمایشگاه تیونکس

کارشناسان و مشاوران نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو در نمایشگاه تیونکس حضور دارند تا با اطلاعات و تجربیات خود به شما در امر خرید محصولات این شرکت مشاوره دهند و بهترین مراکز ارائه خدمات پس از فروش را به شما معرفی کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

پرسنل نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو با حضور در نمایشگاه تیونکس قصد دارند تا با استفاده از تجربیات و دانش خود به مراجعین و علاقه مندان به ثبت نام محصولات مدیران خودرو کمک کنند تا متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، بهترین محصول را به یکی از دو روش نقدی و اقساطی خریداری کنند.

در این راستا بسیاری از صاحبان خودروهای فونیکس با توجه به جدید بودن محصولاتشان با این مشکل رو به رو هستند که نمی دانند کدام نمایندگی خودروهایشان را پشتیبانی می کند و آماده به ارائه خدمات است. به دنبال این قضیه نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو، کارشناسان و پرسنل خود را در نمایشگاه تیونکس حاضر کرده تا بتوانند بهترین نمایندگی های فعال در زمینه پوشش محصولات فونیکس را به مردم پیشنهاد دهند.

خدمات نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو

مدیران خودرو ۷۷۷ اماده ارائه خدمات به تمام مشتریان در سراسر کشور بوده. از ویژگی های متمایز آن می توان به داشتن ۴ شعبه فعال در تهران و کرج و اداره تحویل اختصاصی، تنها مرکز خدمات پس از فروش VIP  برند فونیکس در کشور و امکان ثبت نام قطعی و غیر حضوری انواع محصولات مدیران خودرو MVM و FOWNIX از سراسر ایران اشاره کرد.

تمامی مشتریان عزیز به منظور رزرو ثبت نام تمامی محصولات می توانند به شعب ۷۷۷ مراجعه و یا از طریق تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین از طریق سایت مدیران خودرو ۷۷۷ درخواست خود را ثبت نمایند.

مدیران خودرو ۷۷۷ به منظور رفاه بیشتر مشتریان ، خدمات پس از فروش اختصاصی خود را در اختیار خریداران خودروها و دارندگان محصولات مدیران خودرو قرار داده است تا در صورت نیاز به هر خدماتی برای خودرو مانند سرویس های دوره ای، تعمیرات تخصصی، تامین تمامی قطعات و سایر نیازها به این نمایندگی مراجعه کنند و از انجام دقیق و تخصصی خدمات بر روی خودرو خیالشان راحت باشد.

وجود تیم فروش با تجربه آموزش دیده و با دانش روز همواره می تواند خیال تمامی خریداران را برای شروع یک همراهی چند ساله مطمئن سازد. کارشناسان نمایندگی مدیران خودرو ۷۷۷ به صورت شبانه روزی آماده پاسخ گویی به سوالات شما خواهند بود.

همچنین علاقه مندان به آشنایی بیشتر با نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو می توانند تا ۲۶ ام مهر ماه به محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران (سئول) مراجعه کنند. غرفه نمایندگی ۷۷۷ مدیران خودرو در وسط سالن ۳۸ قرار گرفته و پرسنل این شرکت هم آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه محصولات و خدماتشان هستند.

۴۸۰۰۰۷۸۱ شعبه سعادت آباد تهران

۴۸۰۰۰۴۴۴ شعبه ارگ تجریش

۳۴۰۵۷۷۰۰  شعبه عظیمیه کرج

۳۴۰۵۸۸۰۰ شعبه مهرشهر کرج

۲.۷ امتیاز از ۳ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.