کیت بدنه تبدیل تویوتا RAV4 به لامبورگینی اوروس معرفی شد!

تویوتا RAV4

اگر مالک «تویوتا RAV4» هستید و به هر دلیلی قصد دارید خودروی خود را به «لامبورگینی اوروس» تبدیل کنید، تیونر “Albermo” برای خودروی شما کیت بدنه جدیدی را درنظر گرفته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

تیونر ژاپنی «آلبرمو» (Albermo) به تازگی کیت بدنه جدیدی را معرفی کرده که تویوتا RAV4 را به لامبورگینی اوروس تبدیل می کند. این کیت در سه بخش عرضه می شود. سپر جلو که بخش اعظمی از چهره لامبورگینی اوروس را به RAV4 هدیه می دهد، به صورت بدون رنگ ۱۲۹۱ دلار قیمت دارد.

تویوتا RAV4

با پرداخت مبلغ ۷۵ دلار، مش های کناری به قسمت زیرین سپر جلو افزوده می شود. گلگیرهای عقب جدید نیز ۷۳۰ دلار قیمت دارند. در نهایت، چهار زه کرومی کناری به بدنه اضافه می شوند که در مجموع ۱۵۰ دلار قیمت دارند. با تعویض سپر جلو، ظاهر تویوتا راوفور تا حدود زیادی به لامبورگینی اوروس شباهت پیدا می کند. کیت بدنه جدید آلبرمو بیش تر برازنده نسخه پرایم از راوفور است.

تویوتا RAV4

تویوتا “RAV4 Prime” به عنوان مدل پلاگین هیبریدی در سبد محصولات مدل مذکور، از پیشرانه ۲٫۵ لیتری بنزینی ۴ سیلندر اتکینسون و یک موتور الکتریکی بهره می برد. بدین ترتیب، قدرت ترکیبی پیشرانه به ۳۰۲ اسب بخار می رسد. تویوتا RAV4 پرایم در مدت زمان ۵٫۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می رسد که پس از سوپرا، سریع ترین سرعت گیری در میان محصولات تویوتا به شمار می رود.

تویوتا RAV4

شعاع مسافتی نسخه پرایم در حالت پاک به ۳۹ کیلومتر می رسد. از سویی دیگر، لامبورگینی اوروس با بهره گیری از پیشرانه قدرتمند ۴ لیتری ۸ سیلندر تویین توربوی خود، ۶۴۱ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر این خودرو در ۳٫۶ ثانیه انجام می گیرد تا اوروس به عنوان یکی از سریع ترین شاسی بلندهای جهان شناخته شود.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.