کیا XCeed معرفی شد + ویدیو

کیا XCeed
خانواده «کیا سید» (kia Ceed) اکنون با معرفی کراس اوور “XCeed” گسترش یافته است. این خودرو به عنوان یک کراس اوور کامپکت معرفی شده که نسخه بزرگ تر مدل هاچ بک محسوب می شود.

مدیران 777 مدیران 777

با این وجود، به جز درها، تمامی اجزای بدنه از نو طراحی و تولید شده اند. طول قسمت جلو و میزان اوورهنگ قسمت عقب به ترتیب به اندازه ۲۵ میلی متر و ۶۰ میلی متر افزایش یافته است.
کیا XCeed
افزون بر این، بدنه به میزان ۲۶ میلی متر پهن تر شده و ارتفاع نسبت به زمین، ۴۲ میلی متر نسبت به مدل هاچ بک افزایش یافته است. با وجود طول ۲۶۵۰ میلی متری، فاصله محوری خودرو مشابه سید هاچ بک و بدون تغییر باقی مانده است. بدنه خودرو با وجود زه های پلاستیکی، عریض تر به نظر می رسد. خطوط جدید، سپر و جلوپنجره به روزرسانی شده و روف ریل جدید هم از دیگر تغییرهای انجام گرفته در بدنه هستند.
کیا XCeed
۱۲ انتخاب رنگ مختلف برای خودرو درنظر گرفته شده که از جمله آن ها می توان به رنگ مخصوص زرد XCeed اشاره کرد. دو انتخاب رینگ با اندازه های ۱۶ اینچ و ۱۸ اینچ هم قابل سفارش است.
کیا XCeed
کابین خودرو شباهت های ظاهری فراوانی با کیا سید دارد و شاهد قطعه های کرومی و پلاستیکی هستیم. پوشش صندلی ها از جنس چرم است که با دوخت زرد رنگ مشابه رنگ بدنه مزین شده است. کیا برای سیستم سرگرمی خودرو، نمایش گر ۸ اینچی را به صورت استاندارد و ۱۰.۲۵ اینچی را به صورت سفارشی درنظر گرفته است، در حالی که نمایش گر اطلاعات فنی خودرو، ۱۲.۳ اینچ است. فضای بار عقب با افزایش ۳۱ لیتری، اکنون در حالتی که تمام صندلی ها در جای خود باشند، به ۴۲۶ لیتر رسیده است.
کیا XCeed
هنگام معرفی، کیا XCeed با سه پیشرانه بنزینی و دو پیشرانه دیزلی عرضه می شود. در فهرست پیشرانه های بنزینی، پیشرانه ۳ سیلندر ۱ لیتری با ۱۱۸ اسب بخار قدرت، ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر با ۱۳۸ اسب بخار و پیشرانه ۱.۶ لیتری T-GDi متعلق به خودروهای GT لاین با ۲۰۱ اسب بخار قدرت موجود هستند.
کیا XCeed
پیشرانه های دیزلی این خودرو شامل دو پیشرانه ۱.۶ لیتری با قدرت های ۱۱۳ و ۱۳۴ اسب بخار می شوند. انتقال قدرت در تمامی مدل ها به جز مدل پایه، به وسیله جعبه دنده ۶ دنده دستی یا ۷ دنده اتوماتیک انجام می گیرد. سال‌ آینده، انتخاب پیشرانه های موجود برای مشتریان با اضافه شدن پیشرانه هیبریدی ۴۰V و پلاگین هیبریدی، تکمیل می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

کیا XCeed
قدرت پیشرانه همانند دیگر خودروهای هم رده، به چرخ های جلو منتقل می شود. فنرهای کیا XCeed برای راحتی بیش تر اندکی نرم تر شده اند. افزون بر این، ضربه گیرهای دینامیک برای قسمت عقب شاسی هم در راحتی و پایداری خودرو تأثیر بسزایی خواهد داشت. شرکت کیا کراس اوور XCeed را تنها در بازار اروپا به فروش می رساند. فروش این خودرو از شهریور امسال آغاز می شود و تولید آن در خط تولید کیا در اسلوواکی به همراه مدل های سید هاچ بک، Sportswagon و ProCeed انجام می گیرد.

پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.