کادیلاک اسکالاد جدید از ۲۰۲۱ می آید

کادیلاک اسکالاد جدید از 2021 می آید
“کادیلاک” این روزها در حال کار بر روی نسل جدید “اسکالاد” است. دسامبر سال گذشته، عکاسان نسخه پرتوتایپ این خودرو را در حال تست شکار کردند، اما این خودرو بسیار استتار شده بود بنابراین تصویر واضحی از چهره نهایی اسکالاد جدید را ارائه نمی داد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

گزارش های رسیده حاکی از آن است که کادیلاک این خودرو را در سال ۲۰۲۰ به بازار می فرستد. اما منابع خبری جدید مدعی شده اند عرضه این مدل تا ۲۰۲۱ اتفاق نمی افتد!
منابع نزدیک به کادیلاک می گویند امیدی نیست که این خودرو تا ۶ یا ۸ ماه آینده به بازار آید. افزون بر این منابع، وب سایت “GM Authority” و چند رسانه آمریکایی دیگر نیز تایید کرده اند که عرضه اسکالاد جدید در ۲۰۲۰ رخ نخواهد داد. با توجه به واکنش های رسمی رسانه های وابسته به “جنرال موتورز” درباره نسل آینده اسکالاد، می توان پیش بینی کرد مدل جدید این شاسی بلند آمریکایی بر پلت فرم مشترک با شورولت تاهو، سابربن و جمس یوکان و یوکان XL طراحی خواهد شد. جنرال موتورز نیز به زودی مدل های فیس لیفت این خودروها را با تغییرهای جزیی، که تنها جزییات ظاهری و داخلی جدید به همراه رنگ های جدید برای بدنه و کابین را شامل می شود، عرضه می کند.
کادیلاک اسکالاد جدید از 2021 می آید


اسکالاد ۲۰۲۱ همچون خانواده SUVهای غول آسای GM، بر ساختار T1XX طراحی می شود و در تریم های مختلف، موتورهای متنوعی برای آن استفاده خواهد شد. GM Authority پیش بینی کرده است پیشرانه ۴٫۲ لیتری Blackwing تویین توربوی ۸ سیلندر، گزینه اصلی کادیلاک برای اسکالاد جدید است. البته هنوز هیچ چیز از سوی کمپانی مادر تایید نشده است. در عمل می توان یک نسخه هیبریدی را هم برای اسکالاد جدید متصور بود. البته احتمال این که پیشرانه ۴۲۰ اسب بخاری ۶٫۲ لیتری ۸ سیلندر با جعبه دنده ۱۰ دنده اتوماتیک از نسل کنونی به نسل آینده انتقال یابد، از گزینه های دیگر بیش تر است.

همچنین برخی از رسانه ها عنوان کرده اند سامانه Cadillac’s Super Cruise Function هم بر روی اسکالاد جدید نصب خواهد شد. البته این مورد از ابتدای عرضه اسکالاد جدید عملی نمی شود و به احتمال زیاد مدتی پس از آغاز فروش آن، به مرحله اجرا در می آید. انتظار می رود اسکالاد جدید در کارخانه “آرلینگتون GM” در ایالت تگزاس، روی خط تولید برود.

مدیران 777 مدیران 777

سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.