کاتالوگ رسمی و اطلاعات کوییک آر پلاس منتشر شد + تصاویر

چندی پیش شرکت «پارس خودرو» به عنوان تولیدکننده «کوییک آر»، مدل جدید و ارتقا یافته این هاچ بک کراس اقتصادی را به خط تولید خود آورد. در حال حاضر این خودروساز که به عنوان زیرمجموعه گروه خودروسازی سایپا شناخته می شود، تولید «کوییک آر پلاس» را هم انجام می دهد و گویا قرار است تا بزودی این نمونه از خانواده X200 سایپا هم به بازار بیاید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، با اینکه مدت هاست تولید کوییک آر پلاس آغاز شده است، اما هنوز این خودرو در اختیار مصرف کنندگان قرار نگرفته و فعلا شرکت پارس خودرو تولید این نسخه از کوییک را به صورت روزانه و با تیراژ ۲۰ تا ۴۰ دستگاه انجام می دهد. در مراسم رونمایی از کوییک آر پلاس، قائم مقام مدیرعامل سایپا در مورد عرضه این خودرو گفت: «در حال حاضر تولید نمونه فول آپشن و دنده ای کوییک آر در پارس خودرو آغاز شده و برنامه داریم تا در صورت تمایل حواله داران کوییک آر، به جای نسخه پایه این نمونه را به آن ها تحویل دهیم».

مدیران 777 مدیران 777

حتماً بخوانید: کوییک اتوماتیک با تغییرات جدید به بازار بر می گردد + تصاویر

حال پس از هفته ها از اعلام این خبر، فعلا امکان تعویض حواله های کوییک آر با کوییک آر پلاس فراهم نشده و دلیل آن عدم اعلام قیمت مصوب این خودرو از جانب دستگاه های نظارتی اعلام می شود. اما با توجه به روند تولید سایپا کوییک آر پلاس، بدیهی است که در آینده نزدیک تحویل این خودرو به مشتریان آغاز خواهد شد و این خودروساز راهی به جز اعلام طرح تبدیل کوییک آر به کوییک آر پلاس و یا برقراری شرایط فروش جدید برای عرضه این خودرو ندارد.

حتماً بخوانید: نگاهی به سدان جدید پارس خودرو

حتماً بخوانید: نگاهی به روند تولید کوییک آر در پارس خودرو + تصاویر

با توجه به تولید این خودرو نیز، اطلاعات و مشخصات فنی کوییک آر پلاس به وبسایت رسمی پارس خودرو اضافه شده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به بخش “محصولات” وبسایت این خودروساز، تصاویر و کاتالوگ رسمی نسخه فول آپشن کوییک آر را مشاهده کنند.

برخی شنیده ها حاکی از آن است که در صورت ثابت ماندن قیمت کوییک آر (۱۰۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان)، سایپا و پارس خودرو کوییک آر پلاس را با قیمتی در محدوده ۱۱۰ تا ۱۱۶ میلیون تومان عرضه خواهند کرد.

معرفی سایپا کوییک آر پلاس:

کوییک آر پلاس به پیشرانه ۱٫۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که ۸۷ اسب بخار را با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر تولید می کند و استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد. جعبه دنده ۵ سرعته دستی نیز توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی کوییک آر پلاس می رساند. در این خودرو امکانات ایمنی نظیر دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD ، BA و استاندارد حفاظت از عابر پیاده در قسمت جلو وجود دارد.

کوییک آر پلاس در بحث امکانات رفاهی ویژگی های زیر را دارد:

نمایشگر لمسی ۷ اینچی

قابلیت اتصال اینترنت و استفاده از مرورگر بر روی خودرو

رهیاب ماهواره ای

سنسور پارک و دوربین عقب

بلوتوث

کنترل سیستم صوتی از روی فرمان

سیستم تهویه دستی دیجیتال

فرمان طرح D چرمی

شیشه های دودی بخش عقب

صندلی های چرم مصنوعی

تریم داخلی قرمز-مشکی و نقره ای-مشکی

کف پایی چرم مصنوعی و کف پوش یک پارچه صندوق عقب

رینگ آلومینیومی تراش خورده

بدنه دو رنگ

شیشه ها و آینه های برقی

و…

سایپا کوییک آر پلاس

پایگاه خبری اسب بخار

۱ امتیاز از ۱ رای

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.