کوییک اتوماتیک با تغییرات جدید به بازار بر می گردد + تصاویر

سایپا کوییک S کوییک G

روز گذشته گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد که کلینیک تخصصی ارزیابی و قیمت گذاری دو محصول جدید را با حضور کارشناسان بازار و صنعت خودرو برگزار نموده است. سایپا شاهین و کوییک اتوماتیک به عنوان دو محصول جدید سایپا در این مراسم حضور داشتند.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، کوییک از همان ابتدا با جعبه دنده اتوماتیک به بازار معرفی شد و پیش از آغاز تحریم ها در نسخه دنده ای و ساده به بازار نیامد. اما بازگشت تحریم ها علیه صنعت خودرو باعث شد تا تیپ های ساده تر کوییک نیز وارد خط تولید سایپا شود و از سویی در این مدت هم مهندسان این گروه خودروسازی سعی داشته اند تا با ارائه ویژگی های جدید، تیپ بندی های متفاوتی از این هاچ بک کراس را به بازار معرفی کنند. کوییک دنده ای، کوییک آر، کوییک آر پلاس، کوییک S، کوییک G و… از جمله تیپ های مختلف این خودروی داخلی است. حال آن طور که گفته می شود، قرار است تا در آینده نزدیک نمونه های اتوماتیک کوییک دوباره وارد خط تولید سایپا شود و مشتریان بتوانند این خودرو را در تیپ اتوماتیک هم سفارش گذاری کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حتماً بخوانید: کوییک فیس لیفت به صورت رسمی معرفی شد + تصاویر

شنیده ها حاکی از آن است که بزودی تیپ جدیدی از کوییک آن هم در نمونه فیس لیفت به بازار معرفی می شود و در اصل نسخه ای کامل تر از کوییک S و کوییک G به حساب می آید. جعبه دنده اتوماتیک CVT ساخت کمپانی «پانچ» بلژیک سیستم انتقال قدرتی بود که پیش از تحریم ها بر روی کوییک و ساینا اتوماتیک نصب می شد و احتمال آن زیاد است که دوباره همین جعبه دنده به ساختار کوییک فیس لیفت اضافه شود. البته که برخی از کارشناسان و منابع آگاه، خبر از نصب جعبه دنده اتوماتیک جدیدی بر روی خانواده کوییک و ساینا فیس لیفت می دهند.

کوییک فیس لیفت اتوماتیک (کوییک S اتوماتیک یا کوییک G اتوماتیک) نسبت به نمونه های دنده ای به امکانات بیشتری مجهز هستند. کروز کنترل، محدودکننده سرعت، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، سنسور باد لاستیک و… از جمله امکاناتی است که در نسخه اتوماتیک سایپا کوییک فیس لیفت دیده خواهد شد.

این خودرو به پیشرانه ۱۵۰۳ سی سی ۸۷ اسب بخار با گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر مجهز است و استاندارد آلایندگی یورو ۵ را دارد. کوییک اتوماتیک جدید نسبت به نسخه قبلی با تغییرات ظاهری در بخش کابین و بدنه همراه شده و امکان به روزتری در آن دیده می شود.

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.