چهره احتمالی گلف GTI 2020

گلف GTI 2020
در اواخر نوامبر سال ۲۰۱۹ عکاسان موفق به ثبت تصاویر جاسوسی از نسل بعدی «فولکس واگن گلف GTI» شدند. خودرویی که در نمونه پرتوتایپ با برچسب های استتاری درحال تردد بود.
اما همان تصاویر جاسوسی دید کلی خوبی از چهره احتمالی این هاچ بک داغ به ما دادند. البته جزییات مهم طراحی که تفاوت های اصلی نسخه GTI با گلف نسل هشتم معرفی شده را مشخص می کنند قابل مشاهده نبودند. بنابراین گرافیست ها دست به کار شدند تا بر اساس آن عکس های جاسوسی، رندری جدید از گلف GTI 2020 را خلق کنند.
گرافیست ها سپر خشن تر و اسپرت تری را برای گلف GTI جدید درنظر گرفته اند. دو دیفیوزر Cشکل پلاستیکی، المان های اصلی این سپر هستند که ورودی های هوای آن را تزیین می کنند. در بخش بالاتر، یک نوار قرمز باریک به چشم می خورد که چراغ های تمام LED جلو را به یکدیگر متصل می کند و لوگوتایپ GTI را نیز به شکلی نامتقارن و تنها در یک سمت در بر می گیرد. آشکارترین تغییر در دیزاین بیرونی این خودرو رینگ های ۱۹٫۰ اینچی تمام مشکی هستند که در زیر آن ها هم کالیپرهای ترمز قرمزرنگ Brembo به چشم می خورند. همچنین به نظر می رسد که طراحان این رندر تایرهای ۲۳۵/۳۵ پرفورمنس کانتیننتال را برای اتومبیل خیالی خود درنظر گرفته اند. همچنین از دیگر قطعات اضافه شده به نمای کناری می توان به آینه های مشکی، رکاب های پهن تر و برچسب GTI بر روی گلگیر جلو اشاره کرد.
مقامات فولکس تأیید کرده اند که GTI جدید با پیشرانه هیبرید عرضه نخواهد شد. حداقل در مقطع زمانی فعلی این خودرو با همان پیشرانه ۲٫۰ لیتری توربو شارژ به راه خود ادامه می دهد. بر اساس اطلاعات مقدماتی موتور EA888 که در گلف GTI نسل هفتم هم وجود دارد، در حالت استاندارد، ۲۵۵ اسب بخار و در نسخه قدرتمندتر GTI TCR که با تریم GTI Performance جایگزین می شود، ۲۹۵ اسب بخار قدرت تولید می کند. تغییری در سبد جعبه دنده های انتخابی رخ نخواهد داد و همچنان این خودرو با دو نوع جعبه دنده ۶ دنده دستی و ۷ دنده اتوماتیک دو کلاچه در دسترس خریداران خواهد بود. زمان زیادی تا رونمایی رسمی از گلف GTI 2020 توسط فولکس واگن باقی نمانده است. این محصول به طور همزمان با مدل های گلف R و مدل دیزلی گلف GTD بر روی خط تولید قرار می گیرد.
سپهر عظیمی
پایگاه خبری اسب بخار

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.