چری اکسید بازار ایران در آمریکا هم عرضه خواهد شد!

چری اکسید

شرکت «چری» در آینده ای نزدیک با برند «ونتس» (Vantas) وارد بازار آمریکا می شود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

هولدینگ “HAAH Automotive” به تازگی از تأسیس برند جدید ونتس برای ساخت کراس اوورهای لوکس در بازار آمریکا خبر داده است. از آن جایی که ساخت یک خودروی جدید برای این گروه هزینه‌بر خواهد بود، این شرکت با همکاری چری و بنابر پلتفرم اکسید خودروی خود را به بازار آمریکا عرضه می کند.

چری اکسید

«چری اکسید» قرار است در آینده ای نزدیک در سبد محصولات شرکت «مدیران خودرو» نیز قرار بگیرد. این شرکت به تازگی تست های جاده ای اکسید را در جاده های ایران آغاز کرده است. دریافت مجوز ونتس برای نمایندگی در بازار آمریکا اکنون آغاز شده و این برند به زودی وارد بازار آمریکا خواهد شد.

چری اکسید

برند ونتس با همان خودروهای چری اکسیلد TX و TXL وارد بازار آمریکا می شود.

ویژگی های فنی چری اکسید

چری اکسید TX از پیشرانه ۱٫۶ لیتری توربوشارژ ۴ سیلندر با ۱۹۴ اسب بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن متر گشتاور بهره می برد. انتقال قدرت در این خودرو به وسیله جعبه دنده ۷ دنده دوکلاچه به تمامی چرخ ها انجام می پذیرد.

طراحی

چری اکسید

چری اکسید با طراحی جذاب خود، نسبت به سایر خودروهای چینی، شانس بیش تری برای حضور در بازارهای جهانی دارد. در مدل TX از چراغ های LED، سانروف شیشه ای و سیستم خوش آمدگویی استفاده خواهد شد. نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی سیستم سرگرمی، نمایشگر ۱۰٫۲۵ اینچی پشت آمپر دیجیتالی و سیستم مسیریابی واقعیت مجازی از دیگر ویژگی های مثبت این مدل است.

سیستم های ایمنی چری اکسید

چری اکسید

چری اکسید از کروزکنترل فعال، شناسایی نقطه کور، هشدار تصادف از جلو و ترمز اضطراری خودکار بهره می برد. افزون بر این، سیستم هشدار خروج از خط، راهنمای ماندن در خط و هشدار خروج از پارک نیز برای چری اکسید قابل سفارش است. «دوک هیل»، مدیرعامل هولدینگ “HAAH”، در مصاحبه ای اذعان داشت:

«ونتس از مجموعه فناوری های جدید چری از جمله اتصال هوشمند برای به کارگیری سیستم های ایمنی و کمک راننده مختلف استفاده خواهد کرد. در آینده ای نزدیک، ونتس مدل های متنوعی را با ایمنی، کیفیت و دوام بیش تر به بازار کانادا و آمریکا معرفی خواهد کرد.»

افزون بر برند ونتس، هولدینگ HAAH برند «زوتی» را نیز در سال ۲۰۲۱ وارد خاک آمریکا خواهد کرد.

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.