وبسایت رسمی خودروسازی فردا آغاز به کار کرد

فردا SX6

به تازگی وبسایت رسمی خودروسازی فردا آغاز به کار کرده و فعالیت جدید خود را در به صورت مختصر معرفی نموده است. پیش نمایش اصلی این شرکت با شعار «فردایی برای امروز» به نمایش در آمده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

مدیران 777 مدیران 777


به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»؛ این شرکت در گام نخست مشخصات اولیه «فردا SX5» و «فردا SX6» را اعلام کرده و قرار است تا به زودی این کراس اوورها را با نشان اختصاصی خود به بازار کشور عرضه کند. به تازگی هم برخی تصاویر ارسال شده از مخاطبان اسب بخار نشان می دهد که کراس اوور SX6 به صورت آزمایشی در کارخانه خودروسازی فردا به مرحله تولید رسیده است.

فردا SX6

این کراس اوور به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو ۱۴۷ اسب بخار مجهز است و جعبه دنده CVT اتوماتیک توان آن را به چرخ های جلو منتقل می نماید. ویژگی هایی نظیر سانروف، نمایشگر لمسی، دوربین عقب، سنسور پارک جلو و عقب، ۷ صندلی، تهویه اتوماتیک، استارت دکمه ای، سیستم کنترل پایداری، سنسور نور، چراغ روشنایی روز، فرمان کمکی برقی، کروز کنترل، سنسور باد لاستیک و… در فردا SX6 دیده می شود.
احتمال آن بسیار است که در آینده نزدیک این شرکت خودروساز اطلاعات کاملتری را در خصوص شرایط فروش و برنامه تولید محصولاتش به رسانه ها و مشتریان اعلام کند. در حال حاضر مشتریان می توانند تا با مراجعه به وبسایت Fardaco.com با فعالیت های این خودروساز بخش خصوصی آشنا شوند.

علی همایونی
پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.