واگن B3 تورینگ آلپینا معرفی شد

واگن B3 تورینگ آلپینا
تیونر «آلپینا» خودروی واگن B3 تورینگ را به عنوان جدیدترین مدل تقویت شده خود در نمایشگاه فرانکفورت معرفی کرده است. B3 Touring اکنون با بهره مندی از سقف سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت، به عنوان یکی از سریع ترین خودروهای واگن موجود در بازار شناخته می شود. بدون شک بزرگ ترین تغییر، پیشرانه تقویت شده خودرو است.
واگن B3 تورینگ آلپینا
این پیشرانه از سیستم تویین توربوی جدید، به روزرسانی نرم افزاری و سیستم خنک کاری جدید بهره می برد. تمامی این تغییرات، قدرت ۴۶۲ اسب بخار در ۳۰۰۰ دور بر دقیقه را به ارمغان آورده است. بیشینه گشتاور پیشرانه ۳ لیتری ۶ سیلندر تویین توربو نیز به ۷۰۰ نیوتن متر می رسد. پیشرانه با جعبه دنده ۸ دنده ای هماهنگ شده که تغییرات جدیدی را به منظور تعویض دنده سریع تر، تجربه کرده است.
واگن B3 تورینگ آلپینا
انتقال قدرت توسط سیستم xDrive به تمامی چرخ ها انجام می شود و سیستم توزیع گشتاور بین دو اکسل نیز به صورت استاندارد درنظر گرفته شده است. دیفرانسیل لغزش محدود الکترونیکی در تمامی شرایط، پایداری مورد نیاز را برای واگن قدرتمند آلپینا فراهم می آورد. آلپینا تاکنون اطلاعاتی را از سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت منتشر نکرده است اما می توان انتظار داشت که این سرعت گیری در زمانی نزدیک به ۴ ثانیه انجام بپذیرد.
واگن B3 تورینگ آلپینا
تیونر آلپینا از مصرف سوخت واگن جدید خود تعریف و تمجید کرده است. آلپینا با بهره گیری از سیستم اگزوز جدید و فیلتر مخصوص، هماهنگی قابل توجه ای را میان قدرت، مصرف سوخت و آلایندگی به وجود آورده است.
واگن B3 تورینگ آلپینا
در نتیجه، این خودرو در هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۱٫۱ لیتر مصرف سوخت دارد و میزان آلایندگی دی اکسید کربن آن به ۲۵۲ گرم بر کیلومتر می رسد. عرضه واگن B3 تورینگ آلپینا از نیمه دوم سال ۲۰۲۰ آغاز می شود و پیش سفارش آن از ابتدای سال ۲۰۲۰ انجام خواهد گرفت.


پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.