هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد با قدرت برگزار می شود

هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد با قدرت برگزار می شود
هفته گذشته در مراسمی در اتاق اصناف تهران با حضور مدیران اجرایی و برگزاری هجدهمین نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد، پوستر این نمایشگاه رونمایی شد.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

در این مراسم که مدیران ارشد این نمایشگاه حضور داشتند، نام حاضران و شرکت کنندگان هجدهمین دوره نمایشگاه خودرو و قطعات مشهد اعلام شد. گروه بهمن، ایران خودرو، سایپا، چانگان، هایما، کارمانیا، سیف خودرو، کویر موتور و دیگر شرکت های قطعه ساز و صنایع وابسته به خودرو در این نمایشگاه حضور دارند. هجدهمین دوره از نمایشگاه خودروی مشهد ۱۶ تا ۱۹ مرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه های این شهر برگزار می شود و بازدیدکنندگان می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ به این نمایشگاه بیایند. با توجه به تغییر تیم برگزاری این نمایشگاه، تمام زیرساخت های قابل تغییر نمایشگاه خودروی این شهر بهبود پیدا کرده و قرار است امکان تست درایو، محلی برای حضور خودروهای کلاسیک و انجام حرکت های نمایشی در محوطه مجموعه فراهم باشد.
هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد با قدرت برگزار می شود
با توجه به این که استان خراسان رضوی و استان های مجاور از نظر اقتصادی و صنعتی در جایگاه خوبی قرار دارند و قطعه سازان بسیاری در آن جا فعالیت می کنند، در شرایط کنونی اقتصادی نیز رشد حضور صنعتگران این حوزه را در هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد شاهد هستیم. همچنین بیش تر شرکت کنندگان در این نمایشگاه، قصد عرضه محصولات خود با شرایط ویژه نمایشگاهی را دارند و در این دوره از نمایشگاه خودروی مشهد برای نخستین بار برندهای هایما و چانگان به صورت مستقیم از چین حضور دارند. از سویی قرار است هیأت های مختلف اقتصادی از کشورهای مختلف برای بازدید از این نمایشگاه در تاریخ برگزاری به شهر مشهد سفر کنند.
هجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد با قدرت برگزار می شودهجدهمین نمایشگاه خودروی مشهد با قدرت برگزار می شود
برگزارکنندگان این نمایشگاه امیدوار هستند در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ مرداد بتوانند بازدید حداکثری را برای این نمایشگاه داشته باشند و بتوانند سطح رضایت مندی بازدیدکنندگان را نسبت به دوره قبل ارتقا دهند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.