نیسان پاترول ۲۰۲۰ معرفی شد

نیسان پاترول ۲۰۲۰
عرضه شاسی بلند «نیسان پاترول ۲۰۲۰» ماه آینده در خاورمیانه آغاز می شود. این خودرو با طراحی متفاوت بدنه و کابین و فن آوری های جدید عرضه خواهد شد. نیسان، شاسی بلند پاترول جدید را با هدف فتح جاده های صعب العبور بدون فدا کردن راحتی کابین تولید کرده است.
نیسان پاترول ۲۰۲۰
«جونی پایوا»، مدیر نیسان در آفریقا، خاورمیانه و هند در مصاحبه ای اذعان داشت:
«پاترول با میراث طولانی و پرافتخار، یکی از قدیمی ترین و مورد احترام ترین خودروهای ما محسوب می شود. نیسان پاترول جدید بیانگر اوج لوکس بودن و نهایت ظرفیت است و برای مشتریان وفادار خود در خاورمیانه و نقاط مختلف جهان، تجربه ای منحصر به فرد را در اختیار می گذارد.»
از نظر طراحی، نیسان برای پاترول جدید جلوپنجره V شکل و چراغ های LED چهارگوش را درنظر گرفته است. قسمت جلوی خودرو در مجموع دارای ظاهری تنومند و جذاب است و به خوبی با بدنه یک شاسی بلند بزرگ همخوانی دارد.
نیسان پاترول ۲۰۲۰
در قسمت عقب نیز از چراغ های LED کشیده و بزرگ و راهنمای مرحله ای استفاده شده است. این نوع از چراغ های راهنما برای اولین بار در خودروهای نیسان به کار رفته است. داخل کابین، دو نمایشگر در پنل میانی قرار گرفته است که با اپلیکیشین های اپل کارپلی و اندروید اتو نیز هماهنگی دارد. تودوزی لوزی شکل جدید با بالشتک های راحت تر و پوشش دست دوز فرمان نیز از دیگر ویژگی های قابل توجه خودرو است.
نیسان پاترول ۲۰۲۰
سیستم تهویه خودرو نیز برای کارکرد بهتر در محیط های گرم، به روزرسانی شده است. سیستم های ایمنی جدیدی همچون ترمز اضطراری هوشمند با قابلیت شناسایی عابرین پیاده و هشدار تصادف از جلو به خودرو اضافه شده است. نیسان پاترول جدید در بحث فنی با دو پیشرانه عرضه می شود.
نیسان پاترول ۲۰۲۰
اولین پیشرانه، پیشرانه ۴ لیتری ۶ سیلندر خورجینی خواهد بود که ۲۷۵ اسب بخار قدرت و ۳۹۴ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. پیشرانه ۵.۶ لیتری ۸ سیلندر خورجینی با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور، قوی ترین پیشرانه نیسان پاترول جدید خواهد بود. مدل های ۸ سیلندر با سیستم هیدرولیکی کنترل حرکت بدنه عرضه می شوند. سیستم چهار چرخ محرک خودرو نیز ویژگی های مختلف حرکت در داخل و خارج جاده را در اختیار راننده قرار می دهد.

مدیران 777 مدیران 777

ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.