نیسان تایتان ۲۰۲۰ رونمایی شد

نیسان تایتان ۲۰۲۰
«نیسان» سبد خودروهای شاسی بلند و وانت های خود را با معرفی «تایتان ۲۰۲۰» گسترش داده است. این وانت به تازگی در تگزاس آمریکا به صورت رسمی رونمایی شده است. نیسان تایتان ۲۰۲۰ در مدل های دو کابین King Cab و Crew Cab و با ظاهری متفاوت عرضه می شود.
نیسان تایتان ۲۰۲۰
تایتان ۲۰۲۰ به گفته نیسان، چهره مبارزی قدرتمند را ارائه می دهد. در قسمت جلو، سه طراحی مختلف برای جلوپنجره قابل سفارش خواهد بود و قسمت زیرین سپر به همراه قلاب ها و محافظ، ظاهری جذاب تر به خود گرفته است.
نیسان تایتان ۲۰۲۰
چراغ های LED با چراغ های روز دوگانه نیز در مدل های Pro-4X، SL و پلاتینیوم قابل سفارش است. مدل های پایه ای S و SV نیز بدون چراغ های LED استاندارد عرضه می شوند. فارغ از تریم های مختلف، تمامی مدل های وانت تایتان از چراغ های LED در قسمت پشتی بهره می برند. طراحی در فضای بار نیز تغییر یافته و اینک ظاهری مشابه فورد سری F به خود گرفته است.
نیسان تایتان ۲۰۲۰
در فضای کابین، یک نمایشگر ۸ اینچی در پنل میانی قرار گرفته و اکنون فضای بیش تری در اختیار سرنشینان قرار داد. نمایشگر ۹ اینچی نیز به صورت سفارشی موجود است و تمامی مدل های دوکابین Crew Cab، از سقف شیشه ای پانورامیک بهره می برند.
نیسان تایتان ۲۰۲۰
بهبود فنی
افزون بر به روزرسانی ظاهری و داخلی، نیسان تایتان ۲۰۲۰ با ویژگی های فنی جدید معرفی شده است. مهم ترین تغییر، قدرت و گشتاور پیشرانه ۵.۶ لیتری ۸ سیلندر است که اکنون به ۴۰۰ اسب بخار و ۵۶۵ نیوتن متر می رسد. مدل جدید نسبت به مدل قبل، ۱۰ اسب بخار قدرت و ۲۵ نیوتن متر گشتاور بیش تر دارد.
نیسان تایتان ۲۰۲۰
جعبه دنده ۷ دنده مدل پیشین نیز جای خود را به جعبه دنده ۹ دنده اتوماتیک جدید داده و ضریب دیفرانسیل کوتاه تر ۳.۶۹، جایگزین ضریب پیشین ۲.۹۴ شده است. به لطف بهبود ویژگی های فنی در تایتان ۲۰۲۰، سرعت گیری ۸۰ تا ۱۱۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو نسبت به مدل قبلی، ۱ ثانیه بهبود یافته است.
نیسان تایتان ۲۰۲۰
نشانگر آفرود جدید روی پشت آمپر، ویژگی های مختلف خودرو از جمله سیستم چهار چرخ محرک، جعبه انتقال قدرت با دور کم، قفل اتوماتیک دیفرانسیل عقب و سیستم کنترل نزول از شیب ها را نمایش می دهد. نمایشگر با استفاده از شتاب سنج، میزان زاویه با سطح زمین و لرزش بدنه را نیز نمایش می دهد.
نیسان تایتان ۲۰۲۰
سیستم های ایمنی
نیسان تایتان ۲۰۲۰ با سیستم های ایمنی به روزرسانی شده عرضه خواهد شد. تمامی مدل ها با ۸ کیسه هوا تولید می شوند ( دو کیسه هوا بیش تر از مدل قبل) و از سیستم ایمنی Shield 360 نیسان بهره می برند. این سیستم شامل ویژگی هایی همچون ترمزگیری اضطراری خودکار با قابلیت شناسایی عابرین پیاده، ترمز اضطراری خودکار رو به عقب، رادار نقطه کور، هشدار خروج از پارک، هشدار خروج از خط و روشنایی نوربالای خودکار می شود.
نیسان تایتان ۲۰۲۰
سیستم های ایمنی دیگری همچون کروزکنترل سازگار، دوربین کناری و شناسایی علائم ترافیکی نیز به صورت سفارشی موجود است.
به طور حتم، نیسان تایتان ۲۰۲۰ با بهره گیری از طراحی، پیشرانه و سیستم های ایمنی جدید، نسبت به گذشته جذابیت بیش تری پیدا کرده است اما درگذر زمان باید دید که آیا این خودرو می تواند با رقبایی همچون فورد F-150، شورولت سیلورادو ۱۵۰۰ و رم ۱۵۰۰ در بازار رقابت کند یا خیر؟


ارشیا شیخ الاسلامی
پایگاه خبری اسب بخار
منبع: Motor1

مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.