نیسان ایکس تریل 2018 رونمایی شد + گالری

نیسان ایکس تریل 2018 رونمایی شد + گالری

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

شب گذشته شرکت جهان نوین آریا مراسم رونمایی از نیسان ایکس تریل فیس لیفت ۲۰۱۸ را در شوروم مرکزی خود برگزار کرد.

این مراسم که با حضور نمایندگان نیسان در ایران و خارج از کشور ، هنرمندان، خبرنگاران و… برگزار شده بود، تا ساعت ۲۴ به طول انجامید و در حاشیه آن هم یک دستگاه نیسان جوک اسکای پک به قید قرعه به مشتریان جهان نوین اهدا شد.
نیسان ایکس تریل ۲۰۱۸ قیمت ۳۴۴ میلیون تومان را به خود اختصاص داده است. البته به گفته مدیران ارشد جهان نوین آریا، با توجه به عدم تخصیص ارز برای واردات خودرو، فعلا فروش ایکس تریل ۲۰۱۸ متوقف شده تا بهای رسمی ارز برای واردات این کالاها مشخص شود.
ایکس تریل ۲۰۱۸ از نظر ظاهری و امکانات به روزتر شده است. سپرها، چراغ ها، جلو پنجره و برخی جزئیات بدنه نیز تغییر کرده و ظاهر جدیدی را به خود گرفته است. همچنین در کابین خودرو فرمان خودرو به شکل D در آمده و سردنده خودرو اصلاح شده است.
در بحث امکانات این خودرو نسبت به مدل ۲۰۱۷ به گرمکن صندلی عقب، سنسور حرکتی بازشو درب صندوق، چراغ های جلو LED و AFS، تابلو خوان، سیستم صوتی حرفه ای BOSE، اتوهلد، سیستم پیشگیری از تصادف، سنسورهای پارک راداری و… مجهز شده است.
پیشرانه ایکس تریل ۲۰۱۸ همچنان از نوع ۲.۵ لیتری ۴ سیلندر ۱۷۱ اسب بخار است که گیربکس ایکس ترونیک CVT توان آن را به چهار چرخ خودرو می رساند. وجود سامانه مکانیکی، الکتریکی تطبیق حرکات خودرو با سطح جاده و همچنین تورک وکتورینگ در محور عقب خودرو عملکرد ایکس تریل را تا حدودی نسبت به برخی رقبا متفاوت کرده است.

شما مخاطبان اسب بخار می توانید، ویدیو تست و بررسی نیسان ایکس تریل ۲۰۱۷ را در فصل سوم اسب بخار با کلیک بر روی لینک ببینید.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.