نخستین ZR1 به مزایده می‌رود

نخستین ZR1 به مزایده می‌رود
در یک مراسم معمولی، شورولت نخستین نسخه تولیدی مدل کوروت ZR1 را با هدف خیریه به مزایده گذاشت. حدس ما این است که ریک هندریک، مدیر موتوراسپرت به احتمال زیاد برنده این مزایده خواهد بود، چرا که قیمت پیشنهادی او در این مزایده، ۲۵۰ هزار دلار بوده است.
به گزارش پایگاه خبری خودرونویس، با این وجود، مدل ZR1 VIN 001 از یک حرکت مثبت منتفع خواهد شد. شورولت گفت که تمام درآمد حاصل از این مزایده را به بنیاد Stephen Siller Tunnel to Towers اعطا خواهد کرد. نام این بنیاد برگرفته از نام یک آتش‌نشان نیویورکی است که در یازدهم سپتامبر ۲۰۰۱ جان خود را از دست داد. این سازمان برای حمایت از کهنه ‌سربازان زخمی (جانبازان) فعالیت می‌کند و خانه‌های هوشمند بدون وام مسکن را از طریق برنامه ساختمان‌سازی برای شجاع‌دل‌های آمریکایی می‌سازد. این خانه‌ها همچنین به بیشتر جانبازان آسیب‌دیده کمک می‌کند تا مجددا سلامتی خود را بدست آوردند.
شورولت چیزی در مورد اینکه نخستین کوروت ZR1 چطور خواهد بود چیزی را فاش نکرد، اما نظر ما این است که دارای یک تیپ قدرتی ZTK خواهد بود. این تجهیزات آپشنال شامل اسپویلر عقب است که حدود ۴۵۰ کیلوگرم نیروی دان‌فورس روی محور عقب ایجاد می‌کند. همچنین دارای اسپلیتر جلو از جنس فیبر کربن است. علاوه بر اینها، این مدل مجهز به تایرهای میشلن Pilot Sport Cup 2، شاسی خاص و کنترل مغناطیسی رانندگی است. صرفنظر از نحوه نمایش آن، برنده (ریک هندریک) با قدرتمندترین کوروت از کارخانه به خانه خواهد رفت. این خودرو مجهز به پیشرانه سوپرشارژ ۶.۲ لیتریLT5 V-8 است که بیشینه خروجی قدرت آن ۷۵۵ اسب بخار و بیشینه گشتاور آن معادل ۹۷۰ نیوتن‌متر است.
نخستین کوروت ZR1 2019 در ۲۰ ژانویه ۲۰۱۸ در Barrett-Jackson Scottsdale به مزایده گذاشته خواهد شد. منتظر هستیم تا ببینیم چه کسی برنده مغرور نخستین کوروت ZR1 خواهد بود، اما همانطور که حدس زده می شود برنده احتمالی ریک هندریک خواهد بود.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777
به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.