ملاقات با تنها ب ام و ۷۳۰Li منصوری در بوتیک پرشیا خودرو + ویدیو

ب ام و 730Li منصوری
به تازگی تنها ب ام و ۷۳۰Li منصوری موجود در کشور به بوتیک پرشیا خودرو مرکز خرید «مدرن الهیه» آمده و فرایند فروش خودروهای کارکرده را به صورت رسمی در این شرکت تجربه می کند. برخی ویژگی های این خودرو باعث شده تا امروز ۷۳۰Li منصوری متفاوت ترین سدان لوکس ب ام و در ایران باشد.
کمپانی «منصوری» که تیونینگ و شخصی سازی خودروهای گران قیمت بازار جهانی را انجام می دهد، با معرفی نسل جدید ب ام و سری ۷، کیت بدنه و تجهیزات اضافی را برای این سدان لوکس آلمانی معرفی کرد. کوروش منصوری به عنوان موسس این کمپانی تیونینگ، به عنوان مطرح ترین افراد در حوزه صنعت خودروی جهان شناخته می شود و امروز با اَبَر خودروسازان جهان همکاری می کند.
منصوری برای ب ام و سری ۷ با کد اتاق G11 و G12، چهار طرح زیر سپر معرفی کرده که مشتریان می توانند با سلیقه خود آن ها را برای مدل های مختلف سری سفارش گذاری نمایند. همچنین قاب جدید دور مه شکن، رکاب کربنی، خروجی اگزوز، بالچه شیشه عقب و درب صندوق نیز با دو طرح در دسترس مشتریان است و قاب کربنی روی آینه و دیفیوزر روی سپر عقب تنها با یک طرح قابل انتخاب هستند. رینگ های منتخب منصوری برای ب ام و سری ۷ نسل جدید شش طرح دارد که در سایزهای ۲۱ و ۲۲ اینچی قابل سفارش گذاری است. سه نسخه از این رینگ ها بر اساس الگوی محصولات رولزرویس و با نگاهی تجملی ساخته شده اند و در ۷۳۰Li منصوری موجود در کشور هم از این طرح رینگ استفاده شده است. کمپانی منصوری با توجه به تغییر رینگ خودروها، آداپتر و اسپیسرهایی را برای این سدان لوکس در نظر گرفته است که به تناسب هر رینگ بر روی خودروی مورد نظر نصب خواهد شد. در کنار این اجزای اضافه، رنگ ورودی های هوا بر روی سپر جلو سری ۷، به تناسب نوع کیت و رنگ خودرو قابل شخصی سازی است.
ب ام و 730Li منصوری
در کنار اینکه ب ام و ۷۳۰Li مورد بحث به کیت منصوری مجهز شده و این اتفاق پیش از ورود آن به ایران رخ داده است، باید بگوییم که این سدان لوکس آلمانی در مسئله ای دیگر نیز تمایزهایی نسبت به سایر ۷۳۰Liهای موجود در کشور دارد. برخی از ۷۳۰Liهای وارد شده به ایران، جز نمونه های فولی هستند که به صورت استاندارد سفارش گذاری شده اند و در خط تولید ب ام و نیز، فرایند مونتاژشان صورت گرفته است. اما ب ام و ۷۳۰Li منصوری موجود در بوتیک پرشیا خودرو، جز نسخه های سفارشی سازی شده کمپانی مادر به حساب می آید و نشان «ایندیویژوال» در کابین آن دیده می شود. وجود ۴ صندلی در این خودرو با کنسول VIPعقب و چرم های قرمز با دوخت های سفارشی نشان می دهد که ۷۳۰Li منصوری علاوه بر کیت مجزا، در کارخانه ب ام و هم به صورت خاص و محدود تولید شده است.
بوتیک پرشیا خودرو مجتمع تجاری مدرن الهیه، علاوه بر فروش لوازم جانبی و اکسسوری های نشان ب ام و و مینی در بحث فروش خودروهای صفر کیلومتر و کارکرده این خودروسازان فعالیت دارد و در حال حاضر، ب ام و ۷۳۰Li منصوری ۲۰۱۷ با کارکرد کمتر از ۴ هزار کیلومتر برای فروش در بخش کارکرده ها به این شعبه پرشیا خودرو آمده است. با توجه به اطلاعات موجود خودروی مورد نظر قیمتی حدود سه میلیارد تومان در نسخه کارکرده دارد و ضمانت نامه های اصالت و گارانتی آن اعتبار لازم را دارد.
لازم به ذکر است که شما مخاطبان اسب بخار می توانید برای تماشای ویدیوی تست و بررسی ب ام و ۷۳۰Li، بر روی لینک کلیک نمایید.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777


پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.