معرفی مرسدس بنز C63 S کوپه مدل ۲۰۱۹ + ویدیو

معرفی مرسدس بنز C63 S کوپه مدل ۲۰۱۹ + ویدیو
پس از پشت‌سر گذاشتن شبی پرشکوه در نمایشگاه خودرو نیویورک، مدل به روز شده مرسدس بنز کلاس C یک‌بار دیگر تبدیل به تیتر خبرها شد تا تغییرات میان دوره‌ای خود را به نمایش بگذارد.

مدیران 777 مدیران 777

آشکارترین تغییر در جلوی خودرو به چشم میخورد، جایی که جلوپنجره ی مشبک و Panamericana برای هر چهار مدل سدان، کوپه، واگن و کروک ظاهری تهاجمی به نسبت دیگر محصولات کمپانی اهل Affalterbach به ارمغان آورده است.
ترفندهای طراحی از جلوپنجره ای براق فراتر رفته و پشت این مدل با ظرافت مورد بازنگری قرار گرفته است. سر اگزوزهای چهار تکه حالا شکلی متفاوت دارند و حالا با رنگ کروم بسیار براق و دیفیوزری تهاجمی تر همراه شده‌اند که باعث ارتقاء نمای بصری خودرو می‌شوند. اگر مدل کوپه را انتخاب کنید، پکیج آیرودینامیک آپشنال AMG اسپلیتر جلوی توپرتر، لب اسپویلر و ورودی‌های فلاپ بغل پهن‌تر را در اختیارتان قرار خواهد داد.
معرفی مرسدس بنز C63 S کوپه مدل ۲۰۱۹ + ویدیو


معرفی مرسدس بنز C63 S کوپه مدل ۲۰۱۹ + ویدیو
مدل‌های استاندارد C63 روی چرخ‌های ۱۸ اینچی سوار هستند اما اگر بیشتر پول خرج کنید و مدل S را سفارش دهید، مرسدس به شما چرخ‌های ۱۹ اینچی را هدیه خواهد داد. همچنین مدل S به طور استاندارد از پایه‌های کاهنده ی لرزش برای موتور و گیربکس برخوردار است.
معرفی مرسدس بنز C63 S کوپه مدل ۲۰۱۹ + ویدیو

داخل کابین شبیه به مدل‌های معمول C-Class و مدلهای C43 است که از صفحه نمایشی ۱۲.۳ اینچی برای پشت آمپر و صفحه نمایشی ۱۰.۲۵ اینچی برای سیستم سرگرمی بهره‌مند است. موتور ۴ لیتری دو توربوی این خودرو ۴۶۹ اسب بخار قدرت دارد که برای نسخه‌ی S این رقم به ۵۰۳ اسب بخار ارتقاء پیدا می‌کند. این موتور حالا با جعبه دنده ای ۹ سرعته کوپل شده که به نسبت قبل ۲ دنده بیشتر دارد و این بدان معناست که تعویض دنده‌ها از قبل هم سریعتر انجام می‌شود. مدل S برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت ۳.۹ ثانیه زمان نیاز دارد و سرعت نهایی آن به طور الکترونیکی روی ۲۹۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.