مرسدس بنز W126 کم کارکرد حراج می شود

مرسدس بنز W126
«مرسدس بنز W126» برای بسیاری خودرویی شناخته شده محسوب می شود. این خودرو توسط «برونو ساکو»، طراح ایتالیایی مرسدس بنز بین سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۹ طراحی شده است. ساکو وظیفه طراحی مدل های مشهوری همچون W201 190، W124 E-Class، W126 S-Class و R129 SL کانورتیبل را برعهده داشت. مرسدس بنز W126، به عنوان دومین نسل S-Class بین سال های ۱۹۷۹ تا ۱۹۹۱ تولید شد.
مرسدس بنز W126
اکنون شرکت مرسدس بنز یک نمونه ۲۸۰ SE کم کارکرد را برای فروش قرار داده است. مرسدس بنز W126 مورد بحث که متعلق به دوران طلایی طراحی شرکت آلمانی است، از پیشرانه ۲.۸ لیتری ۶ سیلندر خطی با ۱۸۲ اسب بخار بهره می برد. انتقال قدرت توسط جعبه دنده ۴ دنده انجام می گیرد. با این ویژگی های فنی، سرعت گیری صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این خودرو در ۱۰ ثانیه انجام می گیرد.
مرسدس بنز W126
بیشینه سرعت نیز به ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت می رسد. این خودرو از رنگ نقره ای دیستل متالیک و چرم Siena بهره می برد. از ویژگی های جذاب خودرو می توان به سیستم تهویه، گرم کن صندلی، سانروف برقی، سیستم تعلیق سازگار، سیستم قفل مرکزی و… اشاره کرد. بدون شک برترین ویژگی خودرو، کارکرد تنها ۳۶ هزار کیلومتر از روز ساخت تاکنون است.
مرسدس بنز W126
این مرسدس بنز W126 بیشتر عمر خود را در جزیره آفتابی مادیرا در پرتغال گذرانده است. بنابراین، خودرو پوسیدگی بسیار کمی را تجربه کرده است و در شرایط روز اول خود به سر می برد. موزه مرسدس بنز که هم اکنون W126 در آن به سر می برد، میزان کارکرد صورت حساب ها و تعمیرات و بازرسی های خودرو را تأیید کرده است.
مرسدس بنز W126
با این وجود، تیم مخصوص مرسدس بنز تعمیراتی از جمله تعویض منبع اگزوز، موتورهای شیشه برقی و به روزرسانی سیستم تهویه را انجام داده است. مستندات تکمیلی خودرو از جمله سابقه تعمیرات، راهنمای کارکرد و صورت حساب ها به همراه جعبه آچار فابریک نیز موجود است. مرسدس بنز W126 مذکور هم اکنون با قیمت ۵۲.۷۰۰ دلار حراج شده است. قیمت خودرو شامل آزمایش فنی نهایی و بررسی های جدید به همراه آزمایش آلایندگی اگزوز می شود. افزون بر این، گارانتی ۱۲ ماهه نیز برای خودرو درنظر گرفته شده است.


پایگاه خبری اسب بخار
نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی
منبع: Carscoops

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8
۲ امتیاز از ۱ رای

مدیران 777 مدیران 777

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.