محک زدن مجموعه های کارشناسی خودرو در «اسب بخار» ادامه دارد

پس از بازخوردهای مثبت مخاطبان پایگاه خبری «اسب بخار» در خصوص بررسی وضعیت شرکت های کارشناسی خودرو در کشور، این رسانه برنامه دارد تا به صورت دو هفته یک بار، عملکرد پلفترم های مختلف این نوع خدمات را مورد ارزیابی و بررسی قرار دهد.

مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، در قسمت دوم فصل ششم مجموعه مستندهای اسب بخار مشخص شد که هیچ کدام از پلتفرم های «کارنامه»، «الوچک» و «همراه مکانیک» قابلیت ارائه یک کارشناسی مطلوب را حداقل در بحث خودروهای نیمه پیچیده ندارند و با دریافت هزینه های گزاف، نتوانستند تا در تست اسب بخار از بروز خسارت ۳۰۰ میلیون تومانی به مشتری فرضی جلوگیری کنند. نکته قابل توجه این است که در واکنش های اخیر این پلتفرم ها، هنوز پاسخی نسبت به سلب امکان پیگیری قضایی برای مشتری کارشناسی های خودرو، از جانب این پلتفرم ها اعلام نشده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

حال با توجه به بازخوردهای مثبت مخاطبان اسب بخار و از سویی پیام های ارسال شده در مورد تجربه های ناخوشایند استفاده از برخی پلتفرم های کارشناسی خودرو، رسانه اسب بخار برنامه دارد تا به صورت دو هفته یک بار، همچنان محک زدن مجموعه های کارشناسی کارنامه، الوچک، همراه مکانیک و… را ادامه دهد. با توجه به اینکه در شرایط فعلی کشور هیچ گونه پیگیری سریع و شفافی در موضوع اشتباهات کارشناسی خودرو این مجموعه ها وجود ندارد و مشتری این پلتفرم ها نمی تواند تا با داشتن یک مسیر ثابت و مشخص، اقدام پیگیری حقوق از دست رفته خود نماید، رسانه اسب بخار در راستای ارتقای کیفیت کارشناسی های خودرو در مجموعه های مختلف این سیاست کاری را در پیش خواهد داشت.

در هنگام آماده سازی اولین برنامه محک زدن کارشناسی خودرو همراه مکانیک، الوچک و کارنامه با توجه به قوانین حاکم بر رسانه های رسمی و حقوق معنوی بنگاه های اقتصادی، اسب بخار از انتشار برخی موارد حاشیه ای و اشتباهات مبتنی بر فرد در گزارش خود خودداری کرد.

اما نشر این خبر، اطلاعیه عمومی تلقی می شود و از یکم آبان ۱۳۹۹، مجموعه اسب بخار در جایگاه یک رسانه رسمی و ثبت شده، از تمام ظرفیت حقوق افشای اطلاعات خود استفاده خواهد کرد و با ثبت جزئیات فرایند کارشناسی خودرو، تماس های تلفنی، پیام های مکتوب و مجازی، نسبت به انتشار آن ها اقدام می کند. با این حال امید است که در بررسی های بعدی از مجموعه های مختلف کارشناسی خودرو، هیچ گونه اشتباهی دیده نشود و آن ها بتوانند بهترین خدمات را در قاب دوربین مخفی اسب بخار ارائه دهند. همچنین با توجه به سیاست های مجموعه اسب بخار، تا پایان فرایند پیگیری و تولید محتوا در این زمینه، امکان درج تبلیغات «انجام کارشناسی خودرو» در بستر رسانه ای این مجموعه امکان پذیر نیست و هرگونه اطلاع رسانی در مورد مبحث کارشناسی خودرو، صرفاً در زمینه «آموزش کارشناسی خودرو» خواهد بود.

در پایان پایگاه خبری «اسب بخار» به خاطر حمایت معنوی و همکاری در پیگیری رسمی این موضوع، کمال تشکر را از دستگاه امنیت اقتصادی دارد.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.