لامبورگینی هوراکان GT3 Evo با آیرودینامیکی جدید معرفی شد + ویدیو

لامبورگینی هوراکان GT3 Evo با آیرودینامیکی جدید معرفی شد
پس از به روز رسانی Performante که برای هر دو نمونه از مدل های کوپه و اسپایدر جاده ای لامبورگینی هوراکان ارائه شد، اکنون کمپانی مدلی با ویژگی های مسابقات GT3 را معرفی کرده است. این خودروی جدید، تکامل یافته خودروی هوراکان GT3 است که در مسابقات Rolex 24 دیتونا و مسابقات دوازده ساعته Sebring به پیروزی رسید و دوازده عنوان بین المللی به دست آورد.

مدیران 777 مدیران 777

مهندسی این خودرو توسط بخش موتور اسپرت کمپانی ( Lamborghini Squadra Corse ) مهندسی شده است و از مجموعه ای از به روز رسانی های آیرودینامیکی سود می برد که در مدت بیش از یک سال با همکاری ” دالارا ” توسعه یافته اند.
اسپلیتر جلو دست خوش تغییرهایی شده و برجستگی ای در لبه جلویی آن ایجاد شده و در کاپوت خودرو، فایبرگلاس جای خود را به فیبرکربن داده است. هواکش های مرکزی از لامبورگینی Super Trofeo Evo به عاریت گرفته شده اند و ظرفیت خنک کنندگی رادیاتورها را افزایش می دهند.
لامبورگینی هوراکان GT3 Evo با آیرودینامیکی جدید معرفی شد


در این پروژه لامبورگینی اسکوادرا کراس و دالارا با هم کار کرده اند تا بتوانند اسپلیتر جلو را بهینه سازی کنند، این امر با افزودن لبه های کناری در دو طرف محقق شده تا بتوانند نیروی رو به پایین بیش تری روی محور جلو ایجاد کنند. برای همین منظور بالی بزرگ در پشت خودرو تعبیه شده است که از جنس فیبر کربن ساخته شده است و با پیچی در دو طرف، نیروی رو به پایین را به حداکثر می رساند.
گذشته از بازنگری های بدنه خودرو، لامبورگینی هوراکان GT3 Evo به روز رسانی های مکانیکی نیز دریافت کرده است. بازوهای جلویی سیستم تعلیق، دیگر از جنس استیل نیستند و از آلومینیوم ساخته شده اند. در عقب یاتاقان ها و اکسل های جدید نصب شده‌ است. کمک فنرهای چهار جهتی اوهلاین، فرمان الکتروهیدرولیک و سیستم ABS جدید از دیگر تغییرها به حساب می آیند.
لامبورگینی هوراکان GT3 Evo با آیرودینامیکی جدید معرفی شد

قدرت از همان پیشرانه آشنای تنفس طبیعی ۵.۲ لیتری و V10 استخراج می شود که اکنون به میل لنگ جدید و سوپاپ های تیتانیومی مجهز شده است. لامبورگینی از حالا پیش فروش این خودرو را آغاز کرده و آماده ارائه بسته Evo برای صاحبان هوراکان GT3 است. رونمایی رسمی این خودرو در ژانویه ۲۰۱۹ و در مسابقات ۲۴ ساعته Daytona زمان بندی شده است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

سیاوش مرادی
گروه مستند اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.