قیمت جدید و مصوب خانواده سورن اعلام شد – آبان 99

قیمت جدید سورن پلاس

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی قیمت جدید محصولاتش را به صورت رسمی اعلام کرده است. هفته گذشته شورای رقابت اعلام کرده بود که خودروسازان می توانند محصولاتشان را با افزایش قیمت روانه بازار کنند. در این بین شاهد هستیم که خانواده سورن ایران خودرو، افزایش قیمت چشم گیری را در کارخانه داشته است.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8 مدیران 777 مدیران 777

به گزارش پایگاه خبری «اسب بخار»، ایران خودرو فعلا قیمت سورن ELX و سورن پلاس را اعلام کرده و هنوز بهای مصوب سورن توربو و سورن پلاس توربو را اطلاع رسانی ننموده است. همچنین با توجه به شرایط فروش اعلام شده از جانب این خودرو، گویا در حال حاضر بیشترین تیراژ تولید در خانواده سورن به نسخه فیس لیفت و یا همان سورن پلاس اختصاص دارد. آن طور که شورای رقابت می گوید، قیمت اعلامی برای سورن پلاس در هفته های گذشته مربوط به بهای مصوب تابستان ۹۹ این خودرو بوده و از این پس، این سدان خانوادگی و اقتصادی می تواند با قیمت جدید و مصوب شده برای پاییز ۹۹ در سبد محصولات ایران خودرو حضور داشته باشد.

برخی مدیران ایران خودرو می گویند که تا پایان سال جاری، نسخه جدید توربو و دنده ای سدان های این خودروساز به بازار می آید. سورن پلاس توربو و دنا پلاس توربوی جدید از جمله سدان های دنده ای هستند که به سیستم انتقال قدرت شش سرعته دستی مجهز شده اند و می تواند حدس زد که قیمتی به مراتب بالاتر از نسخه های عادی و فعلی برایشان تعیین می شود.

حتماً بخوانید: با نسخه های جدید سورن آشنا شوید + تصاویر

حتماً بخوانید: قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد – آبان ۹۹

خودروقیمت تابستان ۹۹ (تومان)قیمت پاییز ۹۹ (تومان)
سورن ای ال ایکس۱۰۴.۶۹۷.۰۰۰۱۳۱.۶۶۶.۰۰۰
سورن پلاس۱۴۷.۷۱۲.۰۰۰۱۸۸.۵۰۴.۰۰۰

پایگاه خبری اسب بخار

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.