فعالیت شیفتی تعمیرگاه های خودرو در تعطیلات

تعمیرگاه

رئیس اتحادیه صنف دارندگان تعمیرگاه، اتوسرویس، پارکینگ و کارواش خودرو اظهار داشت: تمامی تعمیرگاه های خودرو در ایام تعطیلات به صورت شیفت بندی فعالیت می کنند.

فونیکس آریزو 8 فونیکس آریزو 8

محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو در رابطه با نحوه فعالیت تعمیرگاه های خودرو در ایام شیوع ویروس کرونا بیان کرد: در جلسه ای که با وزارت صمت در بیستم اسفند ماه داشته ایم، مقرر شد مراکز خدماتی خودرو مانند تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو در ایام تعطیلات به صورت شیفتی در سطح شهر فعالیت داشته باشند.

مدیران 777 مدیران 777

وی در رابطه با اخبار حاکی از فعالیت تعمیرگاه ها و تعطیلی مراکز فروش قطعات یدکی در این ایام و اینکه تعمیرگاه های خودرو ممکن است برای تعمیر ماشین با کمبود قطعه مواجه شوند، نسبت به فعالیت مراکز فروش لوازم یدکی اظهار بی اطلاعی کرد و خاطر نشان کرد: چنانچه شهروندان برای تعمیر خودروی خود با مشکلی مواجه شدند امداد خودروهای شرکت های خودروساز به ویژه سایپا و ایران خودرو از ٢۵ اسفند تا ٢٠ فروردین آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند و تمام قطعات یدکی اولیه خودرو را دارا هستند و از این بابت جای نگرانی نیست.

رئیس اتحادیه صنف دارندگان تعمیرگاه،اتوسرویس،پارکینگ و کارواش خودرو در پایان درباره نحوه فعالیت تعمیرگاه ها بعد از تعطیلات گفت: تمامی تعمیرگاه های خودرو از ١۶ فروردین ماه باز هستند و طبق روال قبل به فعالیت خود ادامه می دهند.

به این مطلب رای دهید

تازه ترین اخبار و ویدیوهای خودرویی را در کانال تلگرام و اینستاگرام اسب بخار دنبال کنید.